Bloggintresserade

söndag 21 december 2008

Förklarade för en tant hur han blev till =)

 


Tom peng pung.... Ja så är de.. Den va tom innan, men nu ekar de. Varför ska man alltid handla över sina tillgångar ?


Jag har handlat så mycket, så jag vågar inte räkna ut vad allt har kostat. Vad jag har att leva på vet jag. + - 0


 


Jahaa så tror dom att Bin Ladin lever, de va ju inte bra. Så får man säga när det gäller en sån som han.


Ok tillbaka till julstöket.. Det är inget roligt när det ska vara så hysteriskt mycket jämt. Man säger för varje år att NU ska jag inte handla för så mycket som jag alltid har gjort.


Nää tänker sonen nu, att de har hon inte gjort heller suck..  Hahaha,, nä då han vet att mamma är fattig. Det lärde han sig fort när han va liten.


Han va så söt o han charmade tanterna. Han tittade på dom med sina goa sockersöta ögon , sen slog han ut med händerna o ryckte på axlarna o sa ;


- Min mamma har inga pengar.


Eller så kunde han bjuda hem alla på mat, antingen till oss eller till mormor.


Eller så sa han om han blev smutsig på kläderna ;


- Det gör inget för min mamma tvättar så gärna.


Fick han sand eller nåt annat blahaigt på händerna så fick han nästan panik. Det ska bli roligt att se hur Liam blir när han blir lite större.


Ja men jisses, han förklarade för en tant en gång hur han blev till hahahahaha.. Jaha tänkte jag, de visste jag inte att han hade snappat upp. Jo då han sa ;


- Min pappa snubblade på min mamma sen kom jag .


O log sitt sötaste leende  =)


En gång när vi va på A6 center o handlade så, ja han gick o lullade omkring som vanligt. Han pratade jämt så jag hörde honom alltid. Men en gång så blev han lite väl tyst o då förstod jag ju att han gjorde nåt.


Mycket riktigt när jag hade kollat efter honom så hörde jag en tant som sa ;


- Jasså kommer du o hälsar på.


Då hittad jag Marcus liggandes på rygg inkrypen i omklädningsrummet o där stod en tant o provade kläder...


Tja, vad gör man ?


Skrattar o ber om ursäkt.


Att han va allt en liten Emil när han va liten.


Så kom jag ifrån klapparna igen. Men det gör inget för nu orkar jag inte skriva mer. Det känns som jag har hudlotion i ögonen, huvet är tungt, kroppen värker som 17.


Men vi hade väldigt trevligt jag o Rohde... Tack Rohde för en trevlig eftermiddag. Hoppas att du överlevde så du inte har alltför ont nu. Ja att du inte va rädd när du åkte med mig =)


Vatten vatten vatten, jag törstar.


En mysig kväll hoppas jag att ni får.


Puss I Pannan


 

1 kommentar:

  1. game over.............22 december 2008 kl. 02:39

    De e jätteroliga tycker jag,min största so snart blir nitton sa en gång när vi åkte tåg, titta mamma vilken stooor katt..........
    Då gick det förbi en fisförnäm kärring som bara fnyste åt han, å han va bara två år. Men hela tåget skrattade hahahaha. Hoppas att du mår bättre idag och att du harlite mer insikt om att du e bäst. Bamsekramisar till dig. Åsa

    SvaraRadera