Bloggintresserade

måndag 1 december 2008

köra upp o "stöta" till dom

 


Inte en blund - stund - sekund har jag sovit än. Jag är så trött så jag har hjärtklappning.


Jag kan inte koppla av för fem öre. Så nu passade jag på att ringa vc o jag blir galen på deras telefonsvarare. Det blir alltid fel även att man knappar in rätt.


Ja de gick ju till slut. Fem över två ska dom ringa mig. De tackar jag för.


*suck* Har ni sovit gott då ? De hoppas jag.


Det har varit skit på tv;n hela natten. Jag låg o kollade klockan sex på nature om,,,,, jaha nu försvann ju vad det djuret heter. Usch jag blir så trött på mig själv.


Det va bra i alla fall. Hmm jag hade de på tungan nu, men det försvann lika fort.  Shit happens.


Jaha vad ska vi göra nu ?


Tam tadam, lala tadam laaaaatammdatatadaaaam Carola släng dig i väggen  =)


Nu ni,,, vombater va de. Håriga såna oxo.. Skit söta.


Ja just de. Bojkotta travet. Spelar inte på hästarna. Fy fasen så dom behandlar dom stackars hästarna.


Skulle egentligen köra upp o "stöta" till dom i röven o ge dom några piskrapp så får vi se om dom gillar de.


Den kusken som dom visade på tv;n blev sur o slängde iväg mikrofonen när han blev intervjuvad hahaha.. Vad säger de ?


Jo han är skyldig till precis de dom säger om honom. Namnet har jag självklart glömt  =)  Ovanligt va !!


Glöm inte bort att kolla in min  JULKALENDER ...


Nähä nu ska jag väl försöka sova då. Så får ni ha en god morgon på er.


Puss I Pannan 

2 kommentarer:

  1. från bloggväninnan *ler* stackars dig som sover så dåligt! Din kalender kunde jag öppna galejt här på bloggen! Inte i mailen, men det spelar ju ingen roll nu. Sov du lite. Kramar om och pysslar om. Gäddan!

    SvaraRadera
  2. av en svan (Åke Svanstedt) att ge sig på hästar....men han ser så sur och högfärdig ut! Sov och ha en skön dag *ler* ... kramis!

    SvaraRadera