Bloggintresserade

måndag 29 december 2008

INTE MÅNGA DAGAR KVAR !







 


       
Varför är det så förbenat segt här inne på expressen ?

   

 

God morgon förresten  =)

 


 

Ops , sorry kunde inte låta bli =)

 

Vi sov till halv ett, men jag somnade inte förrns tidigt på morgonen heller.

 

Sitter här o retar upp mig på alla som ska envisas med att börja smälla redan.

Tänk om dom kunde få bort allt sånt. Nu är det inte riktigt så jobbigt

för Teddy än, men det kommer.

 

Sitter o surpla lite    . O jag har känslan att jag har glömt nåt

idag igen.. Ovanligt va ?

Nope !

 

 

Ja jag hade i alla fall kläder på mig när jag gick ut

med Teddy, så skämmas behöver jag inte göra =)

 

Tänkte att jag skulle gå ut o skramla lite med "bössan" sen

o se om jag kan få ihop lite pengar, de skulle sitta fint.

 

Nu är det inte många dagar kvar på detta hemska år.

Jag tänker inte önska mig ett bättre, då blir de alltid

sämre än det som har varit. Fast o andra sidan så kan de kanske

inte bli mycket sämre ?

Ehhh JO !

  

 

Så nu pratar vi inte mer om de.

Skrockfull ? Jepp de är jag.

 

Kanske skulle sätta mig o göra nån liten bild till nyår ?

Jo de gör jag nog allt =)

 

Ha en toppendag allesammans. Ta de lugnt om ni ska

ge er ut ,, det är halt o fruktansvärt kallt !

   

 

Puss I Pannan 

 

 

          

    

2 kommentarer:

  1. hade du behövt skämmas!...men det är lite för kallt att gå näck utomhus så här års, i alla fall här uppe i norr det är -9 nu. Ha en trevlig kväll! Kram

    SvaraRadera
  2. Nähää inte är de för kallt. Visst vi har nån minusgrad här oxo, men det gör inget. Tänk dig mycket snö, ensam där ingen såg mig. Då skulle jag slängt mig i snön för längesen =) Härligt =) Ha en mysig kväll kram kram

    SvaraRadera