Bloggintresserade

fredag 19 december 2008

Tänk om "planteringen" av stamcellerna inte gick bra ?


(ljuset får följa med i dag oxo)


 


Måste sätta mig en stund innan jag svimmar. Nä då de är inte så farligt jag städar bara...


Men det är inte det lättaste med värken. Innan så hade jag Sanna panna här som hjälpte mig 1 ggr/veckan. Mot betalning =)


Ja sen fick jag ju hjälp när vi blev 1+1, så då kunde jag inte ha kvar Sanna så nu får jag ta det själv. ( jag att alla får ta hand om sin städning så det är inget speciellt med de, utan de är värken )


Jag håller på att damma nu, men jag ska få hjälp av min älskade mamma. Jag önskar så att jag inte behövde hennes hjälp för hon sliter tillräckligt ändå.


Hon får hjälpa mig att damma tv-bänken det klarar jag inte, sen ska hon dammsuga..


Så mycket hjälp som jag har fått av mamma kommer jag aldrig nånsin kunna betala/hjälpa tillbaka. Det är ju hon som ska kunna få ta det lite lugnare nu o få hjälp av sina döttrar.


Jaja, jag kan inte tänka så då mår jag ännu sämre.


Jag gick o funderade innan på min kompis "S" , hur hon mår. Jag har sagt att jag ska vänta med att ringa för jag vill inte störa, men jo det är så oxo.


Det är bara de att jag vet inte om jag är redo att höra hur hon mår...  Det är något som jag alltid tänker mig för, har jag frågat hur nån mår, så måste man lyssna på svaret/n. 


Det är så många som inte tänker på att man kan få ett svar som gör att man bara vill gå under för en stund.


Tänk om "planteringen" av stamcellerna inte gick bra ?


Nä nu ska jag fortsätta.


Asch, jag tror att jag ringer sen, jag hade ju sagt till Monica att jag skulle ringt henne, men jag hann inte hon hann gå bort. O det va min rädsla som gjorde de.


Jag får ta mig i kragen helt enkelt.


Är de fredag idag ?


Japp de va de visst, nu ringer mamma hon har vaknat. Hon har jobbat 2 nätter nu.


Tänk om man ändå kunde jobba  =)   Keep on dreaming girl =)


Ha en trevlig helg.


Puss I Pannan


 


ANNELI´S EGNA HOME MADE JULKALENDER =)


 


Kolla in min lilla tomte  =)


LIAM SOM TOMTE

2 kommentarer:

  1. i din datahantering! Vi kan alla olika saker. Det är inte bara att "jobba med data" som man sa förr. En del kan programmera, andra klipp o klistra, någon skriver bra, mannen min är duktig på övriga tekniska, ja det finns allt. Jag är med dig i din oro.... må det gå bra. Kram Gäddan

    SvaraRadera
  2. önskar dig en trevlig helg vännen! Kram

    SvaraRadera