Bloggintresserade

söndag 21 december 2008

Aj aj aj jahaa de är ju mitt fel igen..

 


Knack knack knack eller va de ring ring ring ?


Oj här står jag i bara mässingen, har precis duschat när jag hör någon på dörren. Haaa de blir ju trevligt att öppna  =)


Nu hörde jag vem det va,, de va grannen. Vi ska åka till stan snart o handla lite. Klockan va strax innan 11 o jag kände paniken komma..


Hon säger att de är ingen panik, utan att hon kan vänta. Jaha tänker jag.


Hahaha,, jag tror att vi båda ser lite konstiga ut.  Då har det blivit fel med tiden. Aj aj aj jahaa de är ju mitt fel igen..


Tänk att jag aldrig kan göra nåt rätt. Så jag kollar mobilen o ser att jag har skrivit vid ett tiden... Puuuuuuuuuuuuuuust...


Så nu ska jag fixa det sista. Sen åker vi.


Jo visst ja,, jag fick nåt skitläckert... Ja skit o skit säger man väl inte då... De va som en byxkjol, jättesnitsig.. Har aldrig sett nåt sånt.


Den blev jag glad för.. Tur att man har nåt att glädjas åt när det är jobbigt.


Kör försiktigt om ni ska ut på vägarna.


Puss I Pannan


 



 


 

2 kommentarer:

  1. Jag vaknade inte på jobbet idga,hi! fÖR SENT MENAR JAG Nu slappa o sedan körkan med julmusik o igår samma sak! Må så gott o kraam på dig!

    SvaraRadera
  2. @nneli! Vilket koas eller kaos det var hos dig! kram G

    SvaraRadera