Bloggintresserade

onsdag 17 december 2008

NUUUUUUUUU TRILLADE

 


Poletten ner................. När jag satte mig o spelade Harpan så tittade jag på skärmen så att den inte rörde sig ???


Jaaa, varför tittade jag på den för ?


Nu kom jag ihåg att i morse så började den skaka, men jag trodde att de va jag som blev yr i huvet.... Alltså ibland blir jag yr på det sättet.


Men då så tog jag på skärmen för att "stanna" till den, men det fortsatte...


Så jag kände visst av jordbävningen... Det tar bara en jäsingens tid innan jag reagerar hahahaha...


Då va de ju inget löst i skallen på mig i alla fall... Pust........


Go natt igen hahahaha.... O glöm inte att lyssna på låten under här... Kolla även in tuppen bus  =)


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. game over.............17 december 2008 kl. 15:04

    Inte kul med jordskalv, när jag såg om detta på tv, så trodde jag att jahaja nu har de startat tunneln i Schweiz. Puuh. Tur att du mår ok. Kramisar till dig. Åsa

    SvaraRadera
  2. Kul att se dig... Ja här va de inte så farligt, jag kom ju knappt ihåg de hahaha... Nä Jönköping ligger en bit ifrån där det va som värst. Men man kan ju bli mörkrädd för mindre. Det händer bara en massa elände hela tiden. Hoppas att du mår bra... Många kramar till dig

    SvaraRadera