Bloggintresserade

tisdag 30 december 2008

O hör sen !!!!!!!

 


Hejsan , hoppsan fallerallera! När julen kommer ska varenda unge vara gla´!


O hör sen !!!!!!!    =)


Tssst , snacka om att jag har fått sova hela 3 timmar. Wonderbar. Jag kände inatt att jag inte kunde ligga på min favoritsida , för jag hade lite extra ont i den axeln.


O visst, som ett brev på posten har jag väl jätteont i dag i höger axel o kan knappt inte lyfta den.


Jag försökte fjäska lite för Marcus igår o sa att jag längtade väldigt mycket efter Liam o jag undrade lite försiktigt om jag kanske ev kunde få ha honom en pytte pytte liten stund idag ?


Men han har lite ledigt nu dom här dagarna så  han ville själv vara med sin familj, o visst förstår jag de som mamma, men det är lite svårare att förstå de som fammoo.... ( detta va ett skämt )


Men jag ringde till honom i dag o sa att IFALL dom hade funderat på det jag sa, så är jag tvungen att ta tillbaka de för jag kan knappt lyfta ena armen. SUCK


Ja, men så är det, jag vill ju inte tappa lille mannen ... Hemska tanke.


Nu ska jag äta lite tomtegröt, o ta en macka. Ja de blir en brunch.


Jag ser att jag måste läsa nyheterna.


Ha en toppendag o halka inte när ni går ut.


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar