Bloggintresserade

måndag 1 december 2008

L Ä K A R E / LINDA ROSING / BARA FÖR MYCKET

 


Vilken natt/morgon. Jag kunde inte somna alls. Som jag skrev innan så passade jag på att ringa VC o dom skulle ringa upp efter klockan två. Men dom ringde redan efter klockan nio o de va jättebra. Så jag sa mitt ärende o fick en telefontid till läkaren klockan 16;00.


I alla fall så låg jag o snurrade runt i sängen, kollade lite på tv, zappade fram o tillbaka mellan kanalerna o hamnar på sexan. Vem sitter inte där o tjatar o fnittar ? JOOOOOO


Linda Rosing


Alltså den här människan finns överallt. Sverige är inte stort nog för mig o henne.. ( skojar - eller de kanske jag inte gör )


Att det är en människa som verkligen sätter sig själv i klister hela tiden. Hon gör den ena dumheten efter den andra. Allt o alla, ja nästan alla är underbara för henne. Men jag har nog aldrig sett att hon har skrivit eller sagt de om sina barn.


Det kan hon ha gjort, när någon har skrivit tillräckligt med elaka saker i hennes blogg.


Innan jag bytte över, så fick hon frågor om hon kunde tänka sig att jobba som flygvärdinna ? Njae de va inte omöjligt bla bla bla.


Sen säger hon o här flög jag nästan ur sängen.


Att hennes blogg går så jättebra.


Jaha tänkte jag, undra om vi menar samma blogg ?


Haaa, den går bra. Ja ok, de kan man kanske säga för hon har många - många kommentarer men 95 % av dom är rent hat. Elakheter o hat så jag blir mörkrädd.


En människa skrev att sverige skulle vara mycket bättre om hon fick ett skott i nacken, ja nåt sånt va de.. Då blev de läskigt..


Ja nu va de INTE jag som sa detta, utan de finns bland hennes kommentarer.


Att inte människan lär sig, sluta o ge sig in i en massa skit som drar ner henne ännu mer. Hon kan ju för fasen tänka på sina stackars barn om inte annat.


Fast de överlåter hon åt andra.


Jag blir lite sur på en sån människa som kan ha det hur bra som helst, men sumpar de. Varför sätter inte människor mer värde på det dom har ?


Det gör mig galen !!!!


Jo jag är sur, läkaren har INTE ringt.. Så mycket är man värd !!


Vad man än ska göra så är det ett evigt kämpande.


Jag har inte bett om att få muskelvärk , jag har inte bett om att få en usel pension.


Ja idag är det tyckasyndomannelidagen HHHHMMMMMM...


Ska sätta mig o göra lite bilder, eller bakisar får se om vilda vill ha några.


 


Puss I Pannan


 


 

2 kommentarer:

  1. Jag är här och glider förbi, nu kommer mannen snart tillbaka, han har hämtat den reparerade husvagnen! Du får pyssla. Ta´t lugnt, ta en Toy. Jag har den gamla affischen. Kram Gäddan

    SvaraRadera
  2. ...mycket om Linda, läser inte hennes blogg heller, de är väll inte min grej helt enkelt... Men jag läser din blogg! och den gillar jag! Muskelvärk... ingen höjdare, de förstår jag mer än väl... Hoppas läkarn ringer i morron då! någon måtta får de va! Kramar i massor till dej!!

    SvaraRadera