Bloggintresserade

onsdag 17 december 2008

ÄR DET BUSIG SOM BUSAR VIDARE =)

Precis när jag skulle ladda ner bilden så stängdes hela datorn ner. Fick en blå ruta o sen blev den tyst.


Jahaa tänkte jag att de va min tid på nätet.  Jag hann uppleva en snabb släng av ångest =)


Men den va ganska snabb att starta igen så nu mår jag bra =)


Jag hittade en vilsen liten "tupp"...  Jag ville inte lämna honom ensam för han verkade lite förvirrad, så han fick följa med mig hem... Bara han håller sig i skinnet  =)


 


 


2 kommentarer:

  1. varit snäll eller har den galit i tid och otid ;) Kidnappar tillbaka tuppen och tar den med mig till min blogg igen för en tupp i damstövlar! Den du, nu får alla hönor se upp ;) ... Kram

    SvaraRadera
  2. är DU hahahaha.. Ja du galer hela tiden. Jag tror att de va för att du blev så glad för dina fina damkängor hahahaha... Hoppas nu att pullorna är snälla mot dig.. kram kram

    SvaraRadera