Bloggintresserade

lördag 20 december 2008

BAKIS SMÄLLIS

 


Men vad segt det är på nätet... Nää jag menar inte nätet, utan här inne på expressens domäner  =/


Det har ju varit så länge nu. Det är tröttsamt.


Ja, nu sitter jag upprätt i alla fall . Nu får de vara bra för i morgon måste jag ta mig in till A6 o gå loss på julklapparna. Jag får nog stå först o skramla in lite pengar om jag ska kunna handla..


Ja nu är det inte många dagar kvar till julafton. Usch vad tiden går fort.


Jag tycker att det är jobbigt för man måste leva upp till så mycket hela tiden o jag orkar inte de längre..


Det ska i alla fall bli mysigt att fira med Liam, tänk de blir hans första jul...


Nä jag ska faktiskt passa på att göra några julkort nu o dricka lite kaffe.


Migränen är nästan borta helt peppar peppar.. Det känns mer som en bakis smällis blääääääh..


Puss I Pannan


 


 


ANNELI´S EGNA HOME MADE JULKALENDER =)


 


Kolla in min lilla tomte  =)


LIAM SOM TOMTE

1 kommentar: