Bloggintresserade

söndag 28 december 2008

Sånt är GULD värt.

 


Vojne vojne. Oj de va längesen jag hörde eller sa dom orden =)


Undra om de kan vara nån skit jag har åkt på eftersom jag fortfarande har så ont i skallen o bara vill sova ?


Fast egentligen tror jag inte de heller, utan de är efterdyningar av all skit som har varit.


Sov ju hela julafton, igår va ju sonen med familj o syrrans familj hos mamma så då va jag vaken, men snacka om att jag va trött.


Idag har jag sovit hela dan igen. Ja förutom att jag o teddy har ätit lite o han har fått gå ut.


På tal om att få gå ut så måste jag bara säga att min granne är helt underbar.


Hon kom hit o tog med teddy ut fast hon visste att hennes lilla Iza smyglöper o teddy blir som förbytt. Iza leker o stojar o Teddy han drar som 17 i kopplet o vill bara till sin lilla falla som löper. Jag såg hur jobbigt de va för henne, hon har oxo jätteont. Men hon ställer upp. Sånt är GULD värt. Jag tycker om henne jättemycket.


Nä jag somnar snart så det är lika bra att lägga sig igen.


Sov gott


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar