Bloggintresserade

onsdag 17 december 2008

Kan man inte förvandla mig till bög

 


Jag sitter o spånar lite på bonde Peter medans jag pratar i telefon med Inkan...


Så jag säger till henne att fasen, tänk om kunde få bli förvandlad till en bög......


De blev tyst i luren hahaha..


- Va säger du ?


- Jaaa,, nästan alla bögar är så snygga o dom verkar så mysiga o det är orättvist, jag vill ju bli bög.


- Men nu vet du väl inte vad du säger !!


- Hon som blev en man o födde ett barn fick ju ha alla sina delar kvar. Så varför kan dom inte förvandla mig till en bög.. ????


- Men va går du på ??   säger hon med sin norrköpingsdialekt haha.


Nää jag kan inte förklara, men jag önskar att ni kunde hört henne när jag sa så...


Men Inkan tyckte att de inte va nån bra idé...


O nää jag går inte på något speciellt....


Hahaha nu snarkar hon i luren....


Hej hopp

2 kommentarer:

  1. Tror ja det
    sitta å säga att du vill bli bög
    Äru nykter eller bara asfulll?
    Klart ja somnade till ditt jädra fnitter som du
    hade för dej..Inte svarade du mej heller när ja frågade
    va du höll på med
    Kan man göra annat än somna då
    JAG bara frågar..
    Men stollig som en Småländska äru iaf..
    Men go ändå
    Pöss

    SvaraRadera
  2. Moi full,,, no no no... Jag har inte druckit på väääääääldigt lääääääänge..... Jag kunde ju kanske få heta Maj-Björn hahahaha.... De fanns en som hette de i stan... Puss

    SvaraRadera