Bloggintresserade

fredag 5 december 2008

TREVLIG HELG.

 


Då sitter man här nyduschad till INGEN nytta.... Jag blir tokig för att inte tala om lessen.


Ska snart åka o fira sonen o svärdottern så ska man sitta där o försöka låssas som inget händer.


Ja att svetten sprutar. Jag kunde inte ens måla ögonen förrns de satte igång. Jag vill skrika rakt ut, men vad hjälper de ?


Jag vill inte sätta upp håret i en svans, för jag vill att de ska torka utan att jag måste föna de, för då blir jag ännu varmare.


Om jag har problem ? Nää hääää......... Jo.


De bästa är om jag får vara ensam med persiennerna nere så jag kan gå naken o inte anstränga mig. Men herre gud, så kan jag ju inte leva.


Nä nu ska jag stänga ner så jag slipper stressa det sista. Ska gå bort med Teddy till Rhode, han ska få vara med tjejen.. Det blir roligt för honom. O jag kan slappna av så slipper jag tänka på de.


Ok de lät som jag redan har skrivit de innan, får jag skylla på att jag har teflon i skallen =)


Ha en underbar dag. Ska ta med mig kameran.


Kramelikram o


Puss I Pannan


 


ANNELI´S EGNA HOME MADE JULKALENDER =)


 

2 kommentarer:

  1. Det heter klimakteriebesvär!!! Du måste prata med din doktor.Det finns hjälp att få! Jag var i din ålder när det satte igång.Ålder är så varierande på det området.Kramar om dej såååå.Ge inte upp!

    SvaraRadera
  2. Eller hoppas att det blev bra!! för nu kanske du redan kommit hem, kastat paltorna och springer näck där hemma, ha ha ha ... Ha en bra fredags kväll!! Och en stor kram till dej!!

    SvaraRadera