Bloggintresserade

måndag 29 december 2008

DRÖM SÖTA DRÖMMAR

 


Ja då har jag försökt att ta igen lite av missade kommentarer. Men det är så segt så de tar sin lilla tid. Jag hoppas inte att jag har glömt att gå in till någon av er.


Ja nu har jag varit vaken länge, men jag känner att gäspningarna smyger sig på.


Pratade i telefonen innan med inkan. Oj oj vilka samtalsämnen , att de är ju tur att man kan prata om allt.


Jag hade tänkt göra en liten bild o lägga in, men jag orkade inte de nu. Får se om jag gör de lite senare.


Ska ta några parti harpan, det brukar jag göra innan jag stänger ner datorn.


Hoppas att ni sover gott.


Särskilt smålands indianen .


Jag tänker på dig o håller mitt ljus tänt för dig.


 



 


Puss I Pannan

10 kommentarer:

  1. game over.............29 december 2008 kl. 04:04

    å säger gonatt, jag e oxå sen i säng, barnen åkte hem idag, min minstingen kommer igen på tisdag. Skönt. Glad att du kan komma in igen, man blir ju lite orolig såklart. Kramisarna till dig. Åsa

    SvaraRadera
  2. vi skrev om varandra... Jag va precis inne hos dig. Gott att du får minstingen till dig snart då. Då får du passa på att mysa, pussa o gulla.. Jo då de kan man om man tjuvhåller dom hahaha.. Ja de är kul att kunna hälsa på er igen. Vetekatten va de är frågan om här inne ? Gamla bloggar ligger på topp. Är det inte dags att dom plockar bort skiten ? Jag som hade tänkt att gå runt till alla som skriver nu när jag ändå va på hugget. Nä du, några spel sen är de John Blund som får ta över... Snarkelisnark på dig o dröm sött. Händerna på täcket.... Kram kram

    SvaraRadera
  3. Roligt när du skriver. Roligt om du mår bra. Du är en gossig och trevlig fammo. Gäddan!

    SvaraRadera
  4. Kram på dig. Till dig och om dig...

    Kai/////

    SvaraRadera
  5. game over.............29 december 2008 kl. 13:28

    Vaknade för inte såå längesen, med ögoninflammation, hehehe, nä jag bara skojsade med dig. Hoppas du fått sova ut ordentligt. Jag sov tills jag vaknade av mig själv, utan att mobilen ringde eller nånting, det är nice. Ha världens bästa måndag. Kramisar till dig. Åsa

    SvaraRadera
  6. Kram o hoppas dagen blir bra o här skiner sola, jag är lite dålig på att skriva hos många, men så blir det ibland!

    SvaraRadera
  7. Oh tackar du är så gullig. Ja alla ska må bra. Ni oxo ju. De är kul att vara fammoo =) Kramelikram på dig.

    SvaraRadera
  8. Kram till dig oxo o ha en toppendag...

    SvaraRadera
  9. Hahaha din filur... Jag tror att vi sov nästan lika länge =) De är skönt att du får sova ut .. Det är inte roligt när man blir störd av att telefonen ringer eller att man har tider att passa. Nä snarka är mysigt värre =) Ha en underbar dag o akta så du inte drattar på ändan i halkan .... Kramelikramisar till dig...

    SvaraRadera
  10. Oj vad härligt, solen har jag inte sett till på ett tag, men det är ju inte så konstigt när du har "stulat" den hahaha.. Men de gör ju inget. Behåll den du, så kan du skicka den till mig när du har tröttnat =) Du är inte ensam om att vara "dålig" på att skriva hos andra. Jag är nog ännu värre. Jag är lat , lat o ännu latare =) Vi skriver när vi kan vill o har lust =) Ha en underbar dag kramelikram på dig.

    SvaraRadera