Bloggintresserade

torsdag 11 december 2008

GOD MORGON

 


Sitter här o väntar på att Liam ska vakna. Nina ringde strax efter klockan sex i morse o sa att hon måste åka in tidigare. Hon frågade även om jag va vaken o fattade vad hon sa... Hon har lärt sig hur jag funkar hahaha.


Stackarn har så ont i bröstet så nu ska dom söva henne o fixa dit dränage o sånt. Men om jag fattade Marcus rätt så skulle detta bli i eftermiddag. Så jag vet inte alls hur jag ska ha lilla mannen i dag.


Det va så mysigt innan för jag la mig, han sov som en stock o de va så mysigt att somna till hans andetag o hummande,brummande..


Nu har jag kokat vatten till vällingen så det är klart. Tror jag ska sätta på lite kaffe så skallenvärken försvinner.


Det har snöat som attan här, men det är jättefint .


Ha en bra dag.


Puss I Pannan


 

1 kommentar:

  1. Har mailat NU! Kram och pyssla om godingen. Gäddan

    SvaraRadera