Bloggintresserade

fredag 5 december 2008

MAIL TILL EXPRESSEN

Ja jag har väl svamlat på som vanligt, men jag tänkte att dom kanske ville "lyssna"


 


 


Hej , jag undrar lite när det gäller bloggen. För det första så vet jag inte vem jag

ska vända mig till så jag tar dom adresserna som finns ute.

Här är några frågor ?

 

 

 

Kommentarer - Skulle man inte kunna förenkla vad det gäller kommentarerna

lite så det är lättare att hålla reda på ?

 

Som tex.

 

Man får ett meddelande PM skickat till sig när någon har skrivit en kommentar.

Samt att man ser vart kommentaren är gjord. Jag tror att i alla fall att några

kan hålla med mig om detta bland bloggarna.

 

 

Bloggarna uppdateras inte som dom ska.

 

Gamla bloggar - Gamla bloggar ligger även som hetaste bloggarna - Rensa ut alla gamla bloggar som

inte har skrivit nåt på länge

 

Medlem - Man kan inte längre se vilka medlemmar som är online. O det är inte alltid man kan söka

dom heller. Så själva medlems "sidan" finns inte kvar.

 

Expressens medlemmar fanns innan, vad hände med den ?

 

Blogga hos oss. Där fanns det så man kunde vända sig till Carnhede eller vad hon heter ?

Nu mailar man till dom maila adresser som finns ute, men får inget svar.

 

Det kunde vara bra att ha någon att vända sig till vid olika frågor.

 

 

Till sist undrar jag varför bloggen som går under Jönköping inte uppdateras med alla

bloggarna. Det finns bara en enda blogg som uppdateras där.

 

Väntar på svar. Tack på förhand.

 

Anneli

 

1 kommentar:

  1. storstädning..(inför jul *L*) vore inte fel.Håller med dej.Kraaam farmor,från mamsi *S*

    SvaraRadera