Bloggintresserade

fredag 26 december 2008

KNACKADE 2 GGR

 


God morgon. Har ni sovit gott ?  Bra !


Det har inte jag. Ovanligt va ?


Jag höll på att somna vid 3 tiden, men då va de nån som knackade till 2 ggr så jag blev klarvaken. Jag gick ut för att titta om de kanske va mamma som knackade på hjälp.


Men det va mörkt hos henne.


Ja de va väl någon som va sur på någon annan för att någon rörde sig i sin lgh vad vet jag ?


Tänk att man ska betala hyra för att bo, sen får man inte "bo" normalt sas.


Surkärringar/gubbar är så tråkigt.


Nu sitter jag o väntar på Liam. Om han är trött så kryper jag oxo ner o sover lite till. Jag sov ganska gott när Marcus ringde o väckte mig.  Men det gör ju inget, jag kan ju inte sova när mitt hjärta kommer =)


Rohde, fick du mitt mail ? Jag såg försent att du hade ringt så jag va lite rädd att jag skulle väcka dig därför blev de ett mail i stället.


Det är lite konstigt här på expressen. Jag kan fortfarande inte kommentera hos er, men jag kunde göra ett par kommentarer på expressen inatt. Det borde väl va skitsamma ?


Jag gör nya försök igen.


Nu ska jag se om det står nåt bra i tidningen innan dom kommer.


Ha en härlig dag o kör försiktigt när ni åker iväg.


Puss I Pannan

5 kommentarer:

  1. Tack, jag har sovit gott, sover med öppet fönster så jag vaknade av att det var lite kallt. Hoppas att migränen har försvunnit, så´n är så jobbigt. Ha en fin annandag. Kram.

    SvaraRadera
  2. game over.............26 december 2008 kl. 13:24

    Här har det varit jätte bra. E lite trött vi har så kul ihop ungarna å jag så inatt kom vi inte isäng före fyra hahaha. Men idag åker storingen till stan , men de andra två e kvar å det känns fantastiskt. E så lugn när barnen är hos mig. Hoppas du har fått goat massor med Liam. Jag tror du kommer att bli en favorit där jag, Han kommer att älska dig lika mycket som jag älskade min farmor å farfar. Kramisar till dig. Åsa

    SvaraRadera
  3. game over.............26 december 2008 kl. 13:27

    Jag missade ditt inlägg om julaftonen, fasen oxå, varför sån jäkla otur för. Nu önskar jag dig BARA lycka å glädje å åt helsike med allt elände som man upplever. KRAMAR OM DIG MASSOR. Åsa

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att du har sovit gott. Det är guld värt. Jag brukar oxo sova med fönstret öppet. Det är skönt när det är svalt om skallen. Migränen har verkligen suttit som en smäck på skallen. Men nu är det bättre. God fortsättning o ha de bäst. Kram kram

    SvaraRadera
  5. De är tur att jag vet att du byter nick, annars är det svårt att hålla reda på alla som byter både nick o blogg =) Tänk själv de är inte lätt för en virrpanna. Vad roligt att du har barnen hos dig. Visst är det mysigt att bara vara . Allt som jävlas skickar vi åt skogen o där kan de stanna. Jag hoppas oxo att jag blir en favvo fammoo. Jag älskar den lille så jag blir helt till mig. Va rädd om dig o mys av bara 17 med dina barn... Många goa kramar till dig o dina barn. O självklart en god fortsättning.

    SvaraRadera