Bloggintresserade

lördag 20 december 2008

Jag har ett normalt hjärta. De har jag papper på =)

 


Uppe för att ladda med lite värkmedicin. Jo då migränen kom som ett brev på posten innan.


Mår fortfarande inte bra, men det har absolut INTE med en viss person här inne trots att hon tycker om att vara guds ängel på dan sen förvandlas hon till motsatsen.


Nog för att jag vet att många är otroligt vänliga här inne, men även såna som jag aldrig har pratat med har skrivit o muntrat upp mig. Det är helt otroligt.


Det tackar jag för från djupet av mitt hjärta. Joho tänk för att jag har ett hjärta o det är helt normalt de har jag papper på  =)


De fanns inget onormalt med det..


Undra hur apoteken är öppna måndag o tisdag ? Har dom öppet alls ?


Nu ska jag släcka ner här, jag börjar se stjärmor igen.


Hoppas att ni sover gott. Ha en bra dag.


Puss I Pannan


 


 

1 kommentar:

  1. Du är duktig, du är klok, du har ett gott hjärta! Puss i pannan och gnugg i pannan från Mia katt! Kramar Gäddan

    SvaraRadera