Bloggintresserade

tisdag 9 december 2008

BESTULEN

Ja då har dom "rotat" i bröstet på Nina igen. Men det gick hyfsat bra ändå. Hon kände sig bättre när hon kom hit. Ja hon o Marcus kom sen när hon va klar.


Det va ju inte alls vad jag ville. Nä då ta de på rätt sätt. Jag hade planerat hela kvällen för mig o plutten.  Så jag kände mig bestulen på våran tid.


De sa jag till dom oxo. Jag sa att dom fick åka hem o komma tillbaka i natt , men de ville dom inte. Fy så taskigt tycker ni inte de ? Joooo  =)


Nina funderar på att sluta amma o det är helt upp till henne. Liam är hälsan själv, knubbig o bastant så de går ingen nöd på honom. Jag tycker att hon ska tänka på sig själv där för de tar på krafterna. Jag stöttar dom hur dom än gör. Liam är min snuttplutt o vi hann mysa en liten stund.. Ja den va väldigt liten den stunden.


Jag hann ta några bilder medans han sov. Hade tänkt ta fler när han hade vaknat, men ja de får jag ta en annan gång.


Han bajjade rejält, jag lovar de va ända upp på ryggen. Så han fick "bada" av sig i vaskhon i köket. De är prefekt.


Sen ligger han o jollar halvnaken.


Jaha, här sitter jag i min ensamhet nu, inget barnbarn o gosa med. *suck*


Hahaha jag skojar lite. Men bara lite, för jag hade velat ha honom så länge som möjligt.


Men jag hann få mina pussar o mitt gos så jag står mig till nästa gång. Nina sa att de får bli snart igen.


Stackars Tilda, hon ville så gärna komma in här så hon hade tagit på sig munskydd. Hon ville inte smitta Liam med sin hosta. Så hon stod en bit ifrån o tittade. Hon hostade inget. Hua, jag ville ju hålla om dom båda två. Ja de tar vi nästa gång.


Titta så söt han är. Ahhhhhhhhhhhhhhhhh


Hmm kan inte smälta att jag blev bestulen på min dyrbara tid med min lilla plutt... =) 


 



 



 



 



 


 


I morgon ska Janne ( snublis anitas son ) opereras. Det är över ett år sen han gjorde magoperationen. Gastric bypass. Den misslyckades totalt. Så nu håller vi tummarna att allt går vägen.

2 kommentarer:

  1. bebisbilder! Fick du mitt mail förresten? Håll hårt i dina tummar, jag läser där ovan.... Kramkram G

    SvaraRadera
  2. Ja det är fina kort
    Men nått som förvånar mej är...ja gissa
    Hur du kunnat få ett så gulligt barnbarn,,fniss..skojade ju..
    Kram å pöss i örat

    SvaraRadera