Bloggintresserade

onsdag 18 februari 2009

"JAG VILL TACKA TEDDY - INTE FADDE"

God morgon. Natten ja den ska vi inte prata om så de gör vi inte. *suck*  Har antagligen snarkat som en galning igen för jag är helt slut.


När vi va ute innan så mötte jag min gamla avdelnings chef på Akuten. Oj oj den människan har en raket i baken. De är 200 knyck hela tiden. Hon gick i pension förra året. Men jag frågade henne om hon verkligen kunde hålla sig därifrån ?


Det kunde hon inte. Det är bra för dom har tur som har henne där hon är helt underbar.


Sitter som vanligt med mitt kaffe , keso o banan den här gången o teven som går lite tyst i bakgrunden.


Är lite mör i kroppen i dag sen jag klippte Teddy. Han frös innan när vi va ute så jag måste fixa till hans täckis idag.


Tog ju på honom en tröja som han har. Ja han har två en svart där det står single på.


O en orange där det står bodyguard. Den hade han igår o han va så söt.


Skulle det komma någon o röva bort mig så behöver jag inte vara rädd  =)


Supermannen tar hand om mig  =)


Ha en fin dag


Puss I Pannan


 



Mammas lilla bodyguard o superman... Han hade inte luvan på sig när vi gick ut  =)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar