Bloggintresserade

lördag 14 februari 2009

FÖRÄLSKAD I TANKEN PÅ ATT VARA KÄR

 


Vilket härligt väder det är ute. Rohde o jag har varit ute en bra stund.


Tog med oss kamerorna men det blev inte så många bilder tagna. Jag hittade inte "den" bilden...


Vi ser nog rätt roliga ut när vi kommer o går med våra små hundar. Iza är svart o Teddy är vit.


Det är dom som är ute o går med oss. Vi tråcklar när vi är ute på våra promenader, sen händer det att det blir en rät o en avig. Bro bro breja händer oxo ett par gånger.


Sen brukar de alltid vara så att jag o Rohde går åt ett håll medans de däringa småsakerna går åt ett annat håll.


Vi har båda ont, så vi går o haltar, stannar upp o hämtar andan, sen stönar vi vidare.


Men vi har allt roligt på våra möten.


Nu sitter jag o tar igen mig lite. Marcus o Nina ska åka o titta på en bil sen så jag ska ha Liam. Nina kommer o lämnar honom ca halv 5, woow, det är ju snart  =)


Jo visst ja, jag har drömt inatt. Vilken dröm. För många år sen så va jag störtkär i en kille. Han är lika gammal som jag, han liknar Ricky Martin, jag lovar de gör han. Han har samma sexiga grop i hakan oxo.


Jag drömde om att vi träffades, blev tillsammans , blev jagade av några som skulle skjuta oss, men vi tog en häst som vi red på tillsammans. Mitt i allt detta elände så va det riktigt romantiskt.


Jag kan ju bara säga som så att han är hur sexig som helst. Ja, nu har jag inte sett honom på flera år, men den bilden jag har den sitter fast.


Det är rätt konstigt att man kan bli kär i drömmar. Tja varför inte, jag kan bli förälskad i tanken på att vara kär. Tokigt va.


Nä nu blir de ryggläge o vila en stund.


Ha en härlig dag.


Puss I Pannan


 

5 kommentarer:

  1. Härlig promenad ;-)
    Ha en trevlig alla-hjärtans-dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Blev så glad! Vet du vad? Jag är glad igen. Jag fullkomligt suger shit, jag äger bara Lycka. Hm. Du kan visst läsa tankar. Ha´re gott, du goa! Gäddan bloggmamma!

    SvaraRadera
  3. ,,därför får du en alla hjärtans kram! :-)

    SvaraRadera
  4. Många hjärtan vill jag dej ge
    Hoppas du dem kan se
    och kan du inte de
    så kan jag flera dej ge
    Slut på rim
    Ville bara säga godnatt
    puss i örat å nattis kramkalas

    SvaraRadera
  5. och att farmor fick gosa riktigt ordentligt med sin älskning.... Kramisar

    SvaraRadera