Bloggintresserade

fredag 20 februari 2009

BLACK AND WHITE =)

Telefonen ringde innan jag såg vem det va men hinner inte svara förrns rösten säger HEJ GUMMAN.


Näää sa jag , det skulle ju jag säga till dig nu när jag svarade. Så vi skrattade gott.


Det va min Anna panna Lenas äldsta dotter. Så vi har pratat o pratat, det va ett tag sen vi gjorde de. Hon ska komma hit nästa lördag... Hmm påminn mig om de är ni snälla  =)


Det är konstigt för när jag pratar med henne så ringer alltid telefonen, det slår aldrig fel.


De känns så dumt att be henne vänta för jag vill ju prata ostört med henne, men så va det ett till samtal som jag absolut ville svara på så de inte va något som hänt. Men allt löste sig ändå.


Sen gick vi ut o så hundarna fick göra sitt. O nu har vi busat lite inne o hunnit med tvättstugan igen.


Endast en maskin kvar. Tack o lov.


Nu wafflar båda två, men jag vet inte vad det är. De är väl nåt spöke i väggarna här  =)


Ja så ringer mobilen, hold on.


Jaha de va mamma som sa att hon va på väg hem.


Ehh vad är det med youtube nu då ? Ser att de står nåt i senaste nyheterna


Måste läsa, nyfiken som jag är.


Så nu hinner jag inte skriva mer, hahaha ja de är ju ingen som bry sig heller *skojar*


Nu ska de busas med doggsen lite innan hon MÅSTE gå hem till sig. Det är så roligt att ha henne här.


Black and White - Dag och Natt


Iza och Teddy i den ordningen.


I just love it.....


Puss I Pannan o ha en toppen kväll.


 

2 kommentarer:

  1. Min kille har en liten tik som han bara älskar att vara med, och det är så roligt att se dem tillsammans! Ha en härlig helg, trots kylan! Kram M

    SvaraRadera
  2. Oh vad mysigt. Det är så roligt att se dom tillsammans. Visst han kan vara mycket jobbig Teddy mot henne men hon säger ifrån. Jag älskar att ha henne här hemma. Det är som dom alltid har varit tillsammans i alla år.. Hoppas du mår bra... Kram kram

    SvaraRadera