Bloggintresserade

söndag 8 februari 2009

FAMMOO´S LILLA ÄLSKLING

Har minskat ner några bilder bara. Dom andra ska jag lägga upp på fotosidan, eller ja det är ju knappt lönt för dom stänger den sidan när jag inte vill betala. Skit sida.. Nää de är det inte, men jag har ingen lust att betala den sidan. Så snälla hjälp mig att hitta en bra fotosida där jag kan lägga ut mina bilder.


 



Här ligger Liam o tränar för fullt. Munnen den tränar precis lika mycket som allt annat. Teddy undrar nog vad han säger för nåt.


 



Den här lille mannen kan minsann göra flera saker samtidigt. Prata, tugga på fingrarna, skratta o leka med leksaker. Inte illa  =)


 



Här har mamma Nina fått bebisknäppen. Liam tycker att det är jätteroligt.


 



Oj oj, nu är hon precis galen mamma  =)


 



Det här koret tog Nina, det är helt underbart. Jag har lite svårare att krypa ner på golvet, ja ner kommer jag men upp ? No...


 



Snutteplutten sitter hos fammoo... Han älskar att ha sina händer i munnen, men nu åkte även min tumme in. Oh jisses vad han tuggade, gnuggade o sög. Jag va nästan som ett russin till slut. Men va gör väl de. Ny tvättade händer, skit samma om tummen blir skrynklig  =) 


Det va dom bilderna för kvällen. Får se om jag hittar någon sida snart så jag kan lägga upp dom andra. Har några filmer till som ska upp sen.


Nu åker Marcus in till akuten, så han har fortfarande jätteont i ryggen. Jag blir tokig på all skit som är. Hoppas bara att det är en sträckning, så det inte är nåt annat.


Nu ska jag ringa o tracka Inkan lite hehehe... Sen är det sängen o John som väntar på mig,,, oh lalaaaa....


Ja visst ja, undra vad Hilding ska säga när John kommer ?


Asch, det funkar väl  *blink*


Dröm sött


Puss I Pannan På Någon Annan =)


 


 

4 kommentarer:

  1. så söööööööööt han är,. kan det va farmor han är lik,. längtar till juli,.ha det gott,.kram

    SvaraRadera
  2. kondomerna för dottra min så kanske jag oxå snart kan få en bebi smile smile

    SvaraRadera
  3. Ja han är så söt min lilla going. Självklart är han lik fammoo =) Snart är det din tur o då väntar jag på bilder... Ha de gott min vän kram kram

    SvaraRadera
  4. Hahahahaha jisses människa, här sitter jag i lugn o ro o äter lite när jag ser vad du har skrivit. Jag börjar gapskratta så jag höll på att spruta ut maten på skärmen hahahaha... Det blir nog inte bättre av att gömma kudongerna det finns konsumkassar.. Näää ta en nål vettja hahahaha... Ja resten behöver jag inte säga hahahaha.. Du är galen.. Kram på dig

    SvaraRadera