Bloggintresserade

fredag 6 februari 2009

LET´S DANCE

 

Jag skulle vilja se David i en dans

 

Magnus - Annika ; Magnus kan verkligen skaka rumpa oh yeah. De här får Tony att tappa andan.

Jag tyckte att han va lite stel ? Annars va de bra dansat. Han är ju grymt sexig

P - 6  7  6  7

 

Mojje Mojje,,, du va mycket bättre än Niklas. Jag hade gärna sett att du hade varit kvar. Your

sexy little thing = )

 

Niklas - Jeanette ; Snygg klänning, den figuren skulle man ha. Snyggt dansat. Han för henne, dom håller takten

men det är lite för mycket show. Får se hur det slutar.

P - 3  4  5  4  OJ, det trodde jag ju att dom skulle få högre poäng.

 

Kitty - Anders ;  Jag hoppas att Kitty har en annan attityd i dag.  Att hon är mer seriös. Jag tyckte att det såg

bra ut ibörjan. Hon va mjukare i benen den här gången. Men njae inte min grej.

P 3  5  5  2

 

Karl-Jan - Maria ; Det är ju absolut K - J;s färg. Ojoj där tappade han sig.  Det verkar vara svårt att komma i takt när man

har trollat bort sig. Hoppas han kommer vidare, gillar honom på något skumt sätt.

P - 2  3  3  2

 

Hasse - Charlotte ; Ja Hasse se nu till att du får vara kvar till nästa gång. Kläderna Charlotte har, har oxo Tildas Bratz docka, dom

gillar jag inte.. Hasse Hasse, du håller takten bättre med munnen än med kroppen. Men du ger ju alltid järnet det är de

som räknas, jag håller tummarna för dig ändå =)

P - 2  4  5  3   Ja helt ok

 

Elisabeth - Tobias ;  Hahaha de är svårt att lära en gammal hund att dansa. Ja shake it baby...  Jaaaaaaa, snygg snurr. Oj vad

hon kämpar.  Måtte de hålla hela vägen. Snyggt Tobias. Dom får inte åka ut. Hahaha hon shakar loss innan hon tar rullen o går iväg.

Härligt härligt. Kan inte annat än att le.

P - 5  6  6  6

 

George - Maria ; Vilka söta barn han har. VILKA SEXIGA BEN HON HAR,, Hon är snygg i den blåa färgen.....Näää där tappade han sig.  Det ser så klumpigt ut när han dansar.

Det ser ut som han jobbar mer än vad han behöver. Nää inget bra. Han ligger illa till. Man ser ju hur Maria får jobba för båda två.

P - 2  3  4  2 oj, ganska bra ändå

 

Morgan - Helena ; Ja du Morgan, håller du samma nivå den här gången ? Hoppas de, för du är duktig. Låten gillar jag inte, har aldrig gjort de.

Men det spelar ju ingen roll vad jag tycker =)  Skitläckert, bra gung, takt. Ah han kom av sig en gång, men vad gör de,, de är bara

en piss i rymden. Snyggt dansat helt enkelt, finns inte mycket mer att säga.

P - 9  8  8  9   Ahhhh skitbra........

 

Laila - Tobias ; Oki doki, tuta o kör. Offa,, att hon vågar gå med på allt. Dansen är helt underbar. Snyggt....... Jag ryser. Snacka om kyckling knottror.

P - 7  7  6  7

 

 

Vem åker ut ?   1 KITTY - 2 GEORGE3 HASSE

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar