Bloggintresserade

lördag 14 februari 2009

ALLA HJÄRTANS DAG TILL MITT BARNBARN

 


En lite annorlunda kärleksförklaring. Jag hade skickat den till Expressen, men den fick tydligen inte komma med. Kanske va den för lång, för tråkig eller för att det är till mitt barnbarn. Jag vet inte ?


 


Jag har en ny man i mitt liv och det är underbart.


När jag är nära dig, så blir jag varm i mitt hjärta. Jag blir lugn och känner harmoni.


Du ger av din glädje, din kärlek. Du är inte medveten om allt du ger.


Dina ögon som tittar nyfiket på mig, vad är det du ser ?


Jag hoppas att du känner min kärlek och min glädje.


Dina blå ögon säger så mycket. Jag drunknar i dom, kan knappt ta blicken i från dig.


Vad är det man säger ?


Ögonen är själens spegel. Och din själ är underbar.


Jag tittar på ditt ansikte länge. Jag älskar att smeka din panna, pussa dina kinder.


Jag älskar doften av dig, den är mjuk och ljummen.


Du tittar nyfiket på mig. Jag kan nästan se hur du suger åt dig alla intryck.


Det kittlar i min mage av glädje när du sträcker ut din hand efter min. Du famlar med dina fingrar.


När vi snuddar fingrarna mot varandra så blir jag varm, glad och jag känner en sådan kärlek.


En kärlek som jag trodde att jag bara skulle få känna en gång i livet. Det här är något alldeles extra, det går inte att förklara i ord hur jag känner.


Jag kan däremot ge av min kärlek, mina små beröringar som är så viktiga. Det är inte alltid att orden säger mest , utan sättet man visar det på.


Min blick följer ditt ansikte. Pannan , ner mot ögonen, näsan, kinderna.


Jag smeker kinderna lite försiktigt, du drar på munnen då. Jag kan se ditt leende i dina ögon.


Din mun inbjuder till pussar. Den är alldeles underbar. Hur kan man låta bli att pussa den ?


Det går inte. Jag hoppas att du vill ta emot alla pussar jag vill ge dig. Alla beröringar. All kärlek jag vill ge dig.


Min kärlek har du nu och för alltid, den kommer aldrig att försvinna. Mitt hjärta är ditt.


Jag är så lycklig att jag får uppleva detta. Jag kommer alltid att vara din så länge jag lever


och mer därtill.


Jag ska aldrig lämna dig. Aldrig nånsin.


Jag längtar till nästa gång vi träffas. Jag längtar efter att få hålla om dig, pussa dig.


Att få ta din hand i min.


Jag Älskar Dig.


Jag kan aldrig säga de tillräckligt många gånger.


Liam - Farmor älskar dig.


Jag Älskar Dig Till Månen Och Tillbaka .


Alltid.


 


(har haft den ute innan, men jag känner så här varje dag)


 


8 kommentarer:

  1. här får du en stooor kram på Alla Hjärtans dag !

    SvaraRadera
  2. kärleks förklaring.. Är det så att få barnbarn blir min längtan ännu större.
    kramiz och ha en underbar hjärtans dag

    SvaraRadera
  3. Så farmor blir riktigt till sig då? Och farfar? Kram till dig och alla dina känslor.

    SvaraRadera
  4. spar detta och ger till Liam lite senare i hans liv...Många London kramar

    SvaraRadera
  5. oh en sån go kram...Skickar en stor go en tillbaka.. kram kram

    SvaraRadera
  6. Ja det är så att få barnbarn, eller ja det går inte att förklara, men jag gjorde i alla fall ett litet försök. Det är bara en liten del av det jag känner för honom. Så tokigt de kan bli =) kramelikram

    SvaraRadera
  7. Ja fammoo blir till sig. Farfar, ja jag såg honom sist sonen blev till =) .. Nä ok inte riktigt de va några år sen. Han är som han är o jag är som jag är.. kram till dig

    SvaraRadera
  8. jag vill bara säga knickedick till dig. Jo då, detta ska han få o jag hoppas att han blir glad när han läser de en dag sen. Många sweden kramar till dig...

    SvaraRadera