Bloggintresserade

fredag 20 februari 2009

Latar dagar på stranden.

Det finns dom som har det riktigt bra. Bara ligga o slappa o inte behöva lyfta ett finger.


En annan har ju tvättat i dag o städa i tvättstugan va nästan en fröjd, ja för dom nyaste grannarna hade städat så bra efter sig o det är inte alla som gör.


MEN ändå att de va lättstädat så får jag så ont så jag får tårar i ögonen utan att gråta. Har så ont. Jag tänkte för mig själv att det är ändå inte så konstigt att man drar sig för att städa lgh 2;a, när man knappt klarar av tvättstugan. Tviiiiiiiiiii så less jag är på sånt.


 


Han ser ut att ha det jättebra på stranden. Men verkar han inte ha en vääääldigt stor näsa ?


6 kommentarer:

  1. litet huvud!

    Kai/// HK

    SvaraRadera
  2. Ja jo ,,, du har nog rätt =) HK =)

    SvaraRadera
  3. Det är tydligen många stora näsor som lägger sig i blöt........... Natti natti & Sov gott.

    SvaraRadera
  4. game over.............21 februari 2009 kl. 09:09

    Du e go du!!! Hehehehe den bilden måste jag hålle med kai om, nån med ett litet huvud, ett huvud med hjärna, ett huvud utan hjärna och ett huvus som vill så gärna hahahahaha. Puss i pannan, Du eller?? I luren?? Kramisar å ha en fantastikt fin dag. Åsa

    SvaraRadera
  5. Ja men visst kan de vara bra med många näsor ? Ibland kan de osa katt lång väg =) kram kram o nattis

    SvaraRadera
  6. Jo men visst är det ett litet huve hahaha. O det är ju dom små huvena som vill mest. Dom stora ja, nää nu ska jag vara snäll hahaha. Hatten va så liten på ett ställe så jag fixade till den lite.. Vill ju inte att han ska få komplex haha. Ha de bäst kramelikram o pussen smaaaaaack

    SvaraRadera