Bloggintresserade

lördag 7 februari 2009

LOVADE MIG LUGN O RO

Men fortsätter att bråka för att han ska bevisa att han kan OM han vill . Att jag ska vara så korkad o inte förstå nångång.


Orkar.......


 


Vad jag hatar detta slask väder. Man drar ju in hur mycket skit som helst. Har varit ute med Teddy nu, så jag har försökt att hålla mig där det finns snö. Gick ner till kullen, gick lite bakom garaget som är där. Det är så mörkt så hjärtat slår allt lite fortare.


Såg några konstiga spår i snön. Teddy började nosa i luften, hjärtat slog snabbare. Jag tittade mig omkring för att se så jag inte skulle springa in i nåt OM jag behövde springa iväg.


Teddy kissade lite, han försökte göra nummer 2 oxo, men kunde inte koncentrera sig utan nosade efter något.


Nää tänkte jag o halvsprang iväg, Teddy va inte riktigt beredd på de så han flög till.


Till slut så satte han sig o gjorde sitt. Tack o lov, nu slipper jag mörkret. Vi gick runt husen här, Snobben (katten) va med oxo. De fanns spår av en stoooor hund som hade gått där o drattlat oxo så Teddy ska ju pinka över allt. De är bara de att han har de inte så lätt för han är storlek small. Så han får liksom klättra upp på snöhögarna för att kunna pinka. O rätt som de är så försvinner han ner i snön o skriker till.


Aj aj aj AAAJJJJ,,, oj oj han tittade på mig precis som han ville säga ;


- Ajjj mamma jag slog i (s) nutten..


Precis som när barn slår sig ajjj mamma blååååsa ...


Jag kan ju inte titta om han har slagit i när jag är ute. Men det va ingen fara för han gick ordentligt sen. Jo då,, nu har mamma tittat efter o det va inget.


Tänk att få ringa till vetten o säga att min lilla hund försvann i en snöhög o slog i snutten...


Ja de hade inte varit det enda dumma jag hade sagt till dom i såna fall... Hahaha..


Naaaaeee, titta här vad det blev för figurer när jag satt o lekte med tangenterna...


De är bara o tröck lite.  Ja på rätt knappar.


Usch fick ångest igen. Dagen hade börjat ganska bra även att jag inte mår tipptopp.


Men i morgon, oj oj oj i morgon ska jag till mitt barnbarn. Mitt älskade barnbarn.


Jisses, jag har inte fattat än att jag HAR ett barnbarn =)


OH så jag älskar honom.


Ha en myspys kväll.


Puss I Pannan


 


 


J_-ÄÆ


ÖÿßÓqrps Ìˤ


«¡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar