Bloggintresserade

torsdag 12 februari 2009

Suga på min tumme

 


Hade jag inte vetat bättre så skulle jag trott att jag hade börjat suga på min tumme...


Är lite mörbultad o röd på den idag. Även hakan är lite öm, men so what ?


Ja han kanske inte får hålla på så när tänderna har kommit då får jag hitta något annat han kan tugga på i stället för fammoo...


Jag låg länge o tänkte på Liam inatt. Från det han föddes till den han har blivit idag. Vad han växer fort.


Jag pratade med Tilda på telefonen nyss o sa att jag hade skickat bilderna till hennes mail på dom båda. Sen pratade vi om att han har vuxit. Så sa jag till henne tänk dig när han börjar gå vad Marcus o Nina kommer att få springa efter honom. O vi började skratta, hon skrattade så hjärtligt Tilda.


Haaaa haaaa sa jag de kan dom ha o hon skrattade ännu mer. Vi såg väl båda framför oss hur det kommer att se ut när han tulta iväg.


Jag har drömt om låten inatt. Jag har sjungit i sömnen, ja jag hoppas bara att de va i sömnen så jag inte skrööölade för mycket..


Jag brukar ju vakna av att jag pratar, hummar o brummar.


Nåja, snön ligger fortfarande o det är fint ute. Men jag ska krypa ner o räta ut på kroppen en stund.


Ha en alldeles underbar dag.


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. farmor hade en underbart mysig dag med det lilla charmtrollet... Sov gott i natt. Kramsiar

    SvaraRadera