Bloggintresserade

lördag 28 februari 2009

FUNDERAR PÅ

 


om jag ska byta blogg helt o hållet. Ja börja om från början. Eller kanske sluta blogga ?


Plocka bort mina hemsidor, hade jag bara tänkt tanken innan så skulle jag fått panik. Har sagt innan att jag aldrig ska plocka bort dom.


Men det kanske är det enda sättet för mig att kunna gå vidare ? Eller ja vidare de kanske jag inte kan men jag vill inte stå kvar i detta mörka liv längre...


Jag vet faktiskt inte. Det enda jag vet är att jag inte orka ha det på detta sättet mer.


På måndag ska jag i alla fall höra mig för om en sak som kanske gör att jag kan släppa taget.


Skit samma jag ska inte tjata hål i huvet på någon. För nu stänger jag ner för ikväll.


Sweet Dreams


Puss I Pannan


 


Vill bara visa vad jag har fått av Marcus & Nina. Tack !!!


 


11 kommentarer:

  1. det är inte lätt alla gånger, det går upp det går ner det går fram och tillbaka. Kanske skönt att byta blogg nån gång...men du måste lova att du finns här oxå! Iaf till och från! Kramen från Gäddan&co.

    SvaraRadera
  2. Inte lägga ner, snälla du gör inte det..... Pussen tillbaka / kerstin

    SvaraRadera
  3. när man läser någon man tycker om vill ha en paus... Kan förstå detta. Du verkar ha mycket i ditt bagage om jag inte missförstått dina inlägg. Men jag finns kvar här ifall du vill fortsätta bloggandet...

    Kram:)))

    SvaraRadera
  4. HUUUR menar du DÅÅÅÅ att jag,din egen lilla mamsi,ska kunna hitta dej? Va?

    KRRRRAMAR ommm dej så du ORKAR bara inte försvinna...
    Bara så du veet :) ))))

    SvaraRadera
  5. gör inte det... London kramar

    SvaraRadera
  6. Jag smiter inte ifrån er helt o hållet. Det skulle kännas så tråkigt om jag slutade men jag får se om jag orkar ha det så här. Ha nu en mysig kväll du o gubben din. Kramlikram

    SvaraRadera
  7. gulle dig. Jag vet inte riktigt hur det blir än. Men jag lämnar er inte helt o hållet, det lovar jag. Det beror på hur det blir irl sas. Det har gått för långt o hållit på för länge o det tar på krafterna. Hoppas du mår bra. Längesen vi "sågs" =) Har saknat dig... Kramelikram o pussen...

    SvaraRadera
  8. Ja jag håller med dig. Det har varit många som har slutat här inne som man saknar. Du har alldeles rätt när det gäller mitt bagage. Det måste minska drastiskt nu är det jobbigt. Tack du är gullig, det är alltid mysigt med era kommentarer även att jag själv är KASS på att titta in till er o skriva nåt... Ha en mysig kväll.. Kram kram

    SvaraRadera
  9. Ja men det är väl klart att mamsi ska hitta mig, hade inte tänkt nåt annat heller oh noo. Jag klarar mig inte utan er även om jag,,,, ah jag vet inte så jag låter de vara osagt... Jag kanske går runt här o smyger på er hehehehe.. Närå eller jo jag brukar gå runt o läsa det är kommentarerna som jag är dålig på med eller vad man säger. Ha nu en mysig kväll. Nu ska jag ut k kölden o frysa en stund... Kramelikram o pussen

    SvaraRadera
  10. Som jag har sagt innan så förstår jag inte varför jag jämt vill kalla dig knickedick hahahaha. I´m here babe =) You know that don´t you ?!. Goa kramar till dig från mig...

    SvaraRadera
  11. är väl OK, hahaaa!!!! Det är tydligen poppis ha många olika namn
    Natti,natti

    SvaraRadera