Bloggintresserade

fredag 27 februari 2009

Elisabeth hånglar upp Kicken =)

 


Detta va nog det bästa av programmen hittills.. Vi har skrattar o diggat till musiken.


Vi = hehe hemlis hemlis...


I alla fall så va det helt underbart idag. Musiken älskar jag. All glädje som dom visar, ja dom ger verkligen allt av sig själva.


Jag hade velat byta plats på dom i toppen.


Laila först, Morgan, o sen Niklas.


Lailas klänning va skit läcker...


Det kommer att stå mellan Elisabeth o Carl - Jan..


Jag håller fortfarande på Elisabeth , det är en riktig krutgumma. Sen älskar jag Tobias o hans sätt att vara mot alla sina danspartners. Så jag hoppas att dom får vara kvar.


Annars va faktiskt C-J bättre ikväll.


De är inte lätt för Elisabeth att hålla reda på alla goa karlar hon har.. You go girl  =)


 


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar