Bloggintresserade

fredag 20 februari 2009

Snacka om muskler

 


Hur kan små hundar ha sån muskelstyrka ?


Jag har varit o hämtat hit Iza o hon ville gå hit på en gång. Men jag gav mig inte utan vi skulle i alla fall minst kissa innan vi gick in. Det sa jag till dom,, ja Teddy han skvätter så fort han kommer ut så de är ingen fara. När jag hade sagt de till henne då kissade hon direkt sen drog hon mig o hade jag haft hjul under fötterna så hade hon lyckats dra mig hem o hon är en liten pudel.


Hon är så stark o envis. Jag trodde hon stampade ihjäl sig innan jag hann få upp dörren o fick av dom kopplet.


Ja de är skönt, för hon trivs ju här med oss. Hon bestämmer så nu har hon tagit Teddys säng o hon är helt avslappnad. Medans Teddy hörde nån i trapphuset o mufflar...


Ja nu gick han fram till sin säng o de va inte populärt  =)


Ha en fin dag.


Puss I Pannan


 

2 kommentarer:

  1. Min är ju en blandning av dvärgpudel och chinese crested powder puff hahaha låter fint va..Han e så liten o stöning..men så go..Han mufflar oxå när han hör ljud mellan väggarna o utanför dörra..Go fredag på dig och svansarna..Blessing <3

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja du det är ett evigt mufflande o wafflande här så fort han hör nåt. Men det säger jag inget om bara han inte skäller. Det är så mysigt , men det sista har jag börjat tänka på hans ålder. Han blir 8 år nu i mars o jag får nästan lite panik. Men jag hoppas på många många mååååånga år till o att han självklart får må bra.. Hua, vill inte tänka på när den dan kommer. Pussa din lille från mig kram kram

    SvaraRadera