Bloggintresserade

tisdag 3 februari 2009

Suck o dubbelsuck.

 


USCH USCH USCH o fy fasen.


Jag har ångest, ont, ja säg nåt jag inte har.. Nä förresten gör inte de , för det finns säkert o det är jag glad för.


Har varit in till mamma, Zimba ligger där inne o har jätteont. Han skriiiiiker så fort han ska röra sig. O jag blir så lessen, det gör ont i mig när han har ont.


O några veterinärer ja de kan man ju se sig om efter. Åka till Göteborg eller Malmö tror jag de är, visst de gör man ju på en kafferast när man bor i Jönköping.


Suck o dubbelsuck.


Tänk om jag kunde ge Zimba en liten värktablett. NEJ det ska jag inte göra han ligger ensam nu hos mamma ( hon jobbar natt ) så Snobben får vara här inne.


Sen måste jag sluta tänka på att jag ska vara frisk till dopet. Klart att jag ska vara frisk, men det är alltid nåt när man ska göra nåt extra.


Baaaaaaaaaah ........


Jag ska lägga mig o tänka på Liam. Jag pratade med Nina innan ikväll så jag hörde honom jollra , skratta.


Ska se om jag inte kan trolla fram det jollret, annars har jag honom snarkandes i mobilen, det brukar jag lyssna på.


Fammoo älskar dig Liam..............


Puss I Pannan


 


 

3 kommentarer:

  1. Här har jag suttit vid värmedyna lite. Kan kanske gå bra te natta nu! Kram tbx oxå!

    SvaraRadera
  2. Du vet väl att vi sympatisuckar med dig? stackars katten :-(
    Och du kommer att vara frisk och glad på dopet så det så!!!!!!
    Godnatt och kram som varar hela natten.

    SvaraRadera
  3. Kramar från mig & snön i London

    SvaraRadera