Bloggintresserade

tisdag 10 februari 2009

FÖRBENADE EXPLORER

 


Det har strulat för mig säkert en vecka. Det bara stänger ner, jag blir galen.


Är det nån mer som har upplevt att det stänger ner, eller är det något fel här ?


Jo, jag va lite sugen på något innan så jag har en falukorv som jag skivade upp o stekte till.


Jag gjorde en dubbel "macka" av den. Det är jättegott o man kan ha i vad man själv gillar. Men ikväll så hade jag i creme cheese mellan korv skivorna, det är smaskens, sen tog jag lite citronpeppar på.


Lite grönt till oxo ska de va... Mumma


Nä nu ska jag fixa klart en bild på Liam till mormor o morfar  =)


Puss I Pannan


 

7 kommentarer:

  1. med "FARLIG" korv som jag kallar den för. Kan köpa den på IKEAS matavdelning... men köper inte för ofta... passar liksom inte in med mina FAT CLUB besök. Var där i kväll och hade tappat 1 kg.... jippie, men en himla massa fler kilon som ska veck... Boooooooooooring. Kramkram

    SvaraRadera
  2. christinas tyck o tänk10 februari 2009 kl. 02:29

    ja man blir som barn på nytt när det är dags för en skiva korv, har du provat friterad korv?
    Nattis från mig!

    SvaraRadera
  3. Jag åt också korv rå som stekt,haha! Men mest kaffe ,så magen är inte glad nu! Ingen frukost, men macka ute på promenixen o så ingen middag, jo, rå ... o nu kaffe o ... Suck!

    SvaraRadera
  4. Klösan Funderar Vidare10 februari 2009 kl. 10:30

    har bråkat ett bra tag nu............i alla fall i min dator........Kram

    SvaraRadera
  5. Jag säger bara det.. datorer... ;-)
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera