Bloggintresserade

söndag 22 februari 2009

GOD MORGON

 


O söndag hela långa dan. Somnade ca halv 7 i morse o vaknade ca 8........ Ont i skallen, men jag försöker bota de med en stor mugg kaffe nu.


Jag ringde till Rohde innan o sa till henne att komma hit o hämta Teddy ögonaböj... Jalla jalla... Hon ska ha honom heeeeela dan...


Nääää fy vad jag ljuger...... Jag sa INTE åt henne att komma, för jag hade tänkt höra om jag kunde lämna Teddy lite tidigare än jag hade tänkt först. Men snäll som hon är så hämtade hon honom OCH gick ut med honom även att hon redan hade varit ute med sin lilla Iza..


Tack Rohde, nu känner jag att jag kan koppla av på ett helt annat sätt än när Teddy är hemma . Hade han varit här nu så hade han märkt att jag skulle åka sen o då hade jag haft honom gnällandes o springades mellan benen på mig. Woow vilken skillnad.


Jag är nervös, men jag längtar så. Ska snart åka .


Jag vet att HAN inte är nervös så det känns bra. Tryggt o bra.


Nä nu ska jag fixa till mig så han slipper skämmas för mig.


Ha en bra dag o ta det försiktigt OM ni ska ut. Här har det snöat.


Puss I Pannan


 


( satt o lugn o ro o skulle läsa expressen när det dök upp en målar roller , förbaskade reklam )


 

9 kommentarer:

  1. någonstans? På utbildning för blivande *prideare*? Hata mäntyp..
    HK/////Kai.

    SvaraRadera
  2. görnyfiken? ska du? Kramelikramen Gäddan!

    SvaraRadera
  3. Hon svarar inte mig längre bara för en bondlurk sket på ICA!
    Maskuliner!!!!!!!!!!!!!!!!!

    HK//////Kai

    SvaraRadera
  4. också .... Where are YOU going????????... ha' det så trevligt i alla fall. Kramar

    SvaraRadera
  5. Japp de va typ hatamängrej.... Näää de va de inte. De va något alldeles speciellt. =) HK

    SvaraRadera
  6. Jaaa klart att du ska bli nyfiken. De va ju liksom meningen hahahaha... Ska skriva om det snart,, väldigt snart... Kramelikram

    SvaraRadera
  7. Johoo då jag hade gärna svarat men det har inte funkat. Sen har det inte visat att det har varit några kommentarer innan.. Även att du är en karlslusk så svarar jag ju hahaha... Jag har för mig att de va en kvinna som släppte rökaren på Ica.... HK

    SvaraRadera
  8. Hello dear. I had a wonderful day. Jaaa den va toppen ända tills jag kom hem ........ Men det kommer snart här inne. Kramelikram

    SvaraRadera