Bloggintresserade

fredag 6 februari 2009

TUTTHOPPNING / JAG VILL SE DAVID DANSA

 


Sån där tutthoppning klarar inte jag av.. Hmm de blir till att öva lite tror jag.


Undra hur man ska kunna få David att dansa, inte bara några steg utan en hel dans ?


Kanske skulle skriva ett litet mail till dom  =)


 


Morgan - Helena


Laila - Tobias


Karl-Jan - Maria yes


Niklas - Jeanette


Elisabeth - Tobias  JAAAAA


Magnus - Annika


George - Maria 


Jisses, hoppas Hasse får vara kvar.......


Håller tummarna,,,,,,,,,,


*suck* Kitty får vara kvar. Är lessen Kitty, men Hasse jobbade mycket mer, han kämpade verkligen...


 


DEN SOM ÅKER UT ÄR ; taaadaaammm  FAN Hasse, du skulle ju inte åka ut................


Men jag hade ju mina 3 sist tippade rätt igen.

2 kommentarer:

  1. vem åkte var det Hasse???

    kram

    SvaraRadera
  2. Publiken bestämmer ju och de går inte bara efter dansprestationerna

    SvaraRadera