Bloggintresserade

söndag 1 februari 2009

STENDÖTT BAAAH

 


Det slår väl aldrig fel ,,,,, när man ska göra något får det inte bli fel.


Nu har jag suttit o gjort ett grattis kort till Linus som fyller tonåring i morgon... Jag skulle printa ut kortet o de funkar inte.


Gör ett nytt försök, stendött. Ännu ett försök, lika dött. Dra ut sladden, sätter i o gör ett nytt försök.


Ena färgen är SLUT o dom andra börjar ta slut. TYPISKT !!!


Jaja, jag får skicka det som ett mail sålänge tills jag har köpt nya patroner. Fasen jag får lust att skrika rakt ut.


Nä nu ska jag hoppa in i duschen o göra mig klar så jag slipper stressa...


Ha en härlig dag. Kanske hinner jag titta in hit innan jag åker.


Puss I Pannan


 


 


BLOGG VÄRDE Här hittade jag nåt som jag bara kollade upp. En liten rolig grej bara...


Jag bryr mig inte om nåt värde så,,,, för jag började blogga för min skull, men det blev oxo att jag har fått nya vänner pga bloggen o de är "mitt" värde.... =)


Jag vet förresten inte hur förra inlägget kommit längst upp, jag la in det igår  ???


 

1 kommentar:

  1. game over.............1 februari 2009 kl. 17:29

    för adress hit, men jag försökte, man kanske skulle byta blogg helt enkelt. Hahaha jasså jag lurade dig igår, men jag tyckte den va så bra att jag måste föra den vidare. Hehehe Kram å hoppas du har en fin söndag. Kramisar Åsa

    SvaraRadera