Bloggintresserade

lördag 21 februari 2009

DET SKA BLI ROLIGT O SPÄNNANDE

Är det någon som har sett dokumentären Ett annat sätt att leva ?


Om inte, gör de i fortsättningen. Det är så bra. Det får en att tänka till på hur bra man själv har de. Jag kan ärligt säga att jag skulle inte klara av att åka dit som dom gör för att leva där en månad. Kanske ett par dagar, men inte mer.


För mig räcker det att se detta för att jag verkligen uppskattar all onödig skit jag har.


Ja jag började uppskatta allt när jag blev sjuk, jag såg saker o ting annorlunda.


Vi tänker oftast inte på hur bra vi har de, utan vi ska gnälla över precis allt.


Vattnet är lite brunt - Vi ringer o klagar - Det blir fixat.


Vi går till butikerna o handlar o gnäller så fort de är nåt.


Funkar inte telefonen, internet osv - Ja då ringer vi o gnäller för de. Världen går under om dom inte fixar detta OMG !!!


Dom kvinnorna där blir slagna om dom inte lyder sin man. Dom får ingen kram bara för att dom behöver en.


Tänk en kram som betyder så mycket. Nä där är ingen som säger något om mannen har ihjäl sin fru bara för att hon inte lyder.


 



 


Nu är det inte många timmar kvar. Jag längtar tills i morgon. Det ska bli så roligt, o spännande.


Just de, när jag åkte hem från Ica idag så lyssnade jag på radion. P1 tror jag de va, ah skit samma.


Då pratade dom om internet o hur pass transperant man är. Ja hur mycket man berättar om sig själv o sin familj/vänner osv. Lägger ut foton. När det väl har kommit ut så finns det ju där.


Då hade dom hört att karlarna har hittat en sida med läckra bröst. Mjölkbröst, bröst med mjölk , fylliga o mumsiga.


Snygga tjejer som lägger ut bilder på sig själv o sin lilla bebismage för att visa hur stolta dom är.


Dessa bilder läggs ut på helt andra sidor sen för att dessa äckelgubbar ska få "rulla skinn" som dom sa på radion. Ja dom tillfredställer sig själva av dessa bilder o jag blev så äcklad.


Varför kan inget få vara som det ska ?


Varför smutsa ner allt jämt o ständigt ?


En gravid kvinna är vacker, så otroligt vacker sen spelar det ingen roll hur många kilon det finns.


En gravid kvinna utstålar något alldeles speciellt o det sitter snuskgubbarna o förstör.


Hit med en nötknäckare så fixar jag de. Bläääääh.


Varför är dom flesta männen svin ? Äckel ? Sliskiga ? Opålitliga ? Otrogna ? Lögnare ? Hypokondriker ? Mjäkiga ? Fega ? Har personlighetsstörningar ? osv osv osv.


Skit samma, jag tror att jag ska börja tycka om Qvinnor istället =)


Jag kanske vaknar i morgon o är jättekär i en av er här inne mina älskade blogg (tjejer) vänner  hahaha...


Nä nu ska jag fixa lite, annars hinner jag inte.


Puss I Pannan


( jo jag vet att jag är knäpp, de behöver ingen påpeka )

2 kommentarer:

  1. En gravid är otroligt vacker. Och man kände sig oxå vacker utvald på något sätt. Och sen finns dessa äckelsaker som förstör det fina.... Önska det finns någe sätt att stoppa detta . Men visst måste man tänka sig för vad för bilder man lägger ut och hur mycket man utlämnar sig själv
    kram:)

    SvaraRadera
  2. Ja tänk när jag va gravid oj oj oj. De va underbart. Men när man får höra om såna perversa typer som ,,,,,, bläääh nää jag vill inte prata om de ens. De är äckligt. Det är att förstöra något fint. Det finns nog inget sätt att stoppa dom på, utan det gäller att tänka sig för innan man gör något.. kram kram

    SvaraRadera