Bloggintresserade

måndag 2 februari 2009

Jag o mina batterier =)

 


Ville bara titta in en snabbis. Har inte mått så bra idag.


Har varit yr, mått illa haft storm i kroppen. Jag har varit helt skakig inombords. Inte roligt alls.


Men jag har fått sova till o från o det har varit skönt. Ska lägga mig igen o se om jag kan somna.


Både hemtelefonen o mobilen har varit tysta idag, o nu vet jag varför...


Jag o mina batterier  =)


Hemtelen har varit knäpp sen jag köpte den för ett år sen, men nu lägger den bara av rätt som de är utan förvarning. O mobilen va ju bara att ladda på så funkade den igen.


Hoppas att ni har haft en bra dag / kväll.


Sov gott när det blir dags.


Puss I Pannan


 

4 kommentarer:

  1. Pöss i örat så du sover gott
    kram

    SvaraRadera
  2. Säg... Pössen och kramen Gäddan!

    SvaraRadera
  3. game over.............3 februari 2009 kl. 07:27

    Till en underbar människa. Åsa

    SvaraRadera
  4. på dig Annelie, hoppas att du fått sova bra o länge. Det är kallt här i dalen, klä dig ordentligt nu när du ska ut med Teddy!

    SvaraRadera