Bloggintresserade

söndag 1 februari 2009

Tjingalonkanstånkanknackamackadamm

 


Hahaha, ja de va de jag skulle skriva här nu...


Rubriken alltså =)


Sen fick jag för mig att jag skulle se vad som hände om jag googlade det ?


Jo , fnitter, fnatter o skratt. Allt som kom upp va min egna blogg.. Hahaha hade ingen aning om att jag hade skrivit så innan.


Men visst är det väl knasigt =)


7 maj kl, 15,44 o då kallade jag mig moonbeam.. Knas knas.


Det är ju snart ett år sen. Jisses, tänk då all skit jag har lagt upp på nätet genom åren. OJ, de kanske man skulle tänkt på tidigare ?


NÄÄ jag ångar inget. Ja menar de är ju ändå försent nu  =)


Shit happens.


Nyss hemkommen från kalaset. Det va trevligt, men alldeles för mycket godsaker. Men jag åt inte så jättemycket, så ja de får väl vara helt ok..


Vad kan jag göra åt de nu då om jag ångrar mig ? Stoppa fingrarna i halsen o spy ?


NÄÄÄ Tack, det gör jag inte.


Nu ska jag kolla om det blev några bra bilder.


Ha de bäst.


Puss I Pannan


 


2 kommentarer:

  1. ... det var för långt. Godnatt med dig och sov gott! Kram

    SvaraRadera
  2. HI HI ,.JA SÅ DET KAN BLI,.TACK GOA DU FÖR PEPPNINGEN,.ÖNSKAR DIG EN MINDRE SMÄRTFRI OCH POSSITIV VECKA ,.KRAMAR OM

    SvaraRadera