Bloggintresserade

fredag 13 februari 2009

LET´S DANCE

 


Fredagen den 13;e. Hur ska de gå för dansarna ikväll ?

Kommer inte ihåg vilken ordning dom dansade i, men jag hoppas att

det blev rätt nu. Hade inte tänkt skriva om det men det går

ju inte att låta bli, är inte på humör.

 

Niklas - Jeanette ; Dansen va ok. Han såg smutsig ut i ansiktet. Vet inte om dom missade med sminket.

Om han får vara kvar så får han dra in magen..

 

Kitty - Tobias ; Ja, hon dansar lika grälligt som hon ser ut. Hon har blivit mycket bättre, framför allt på att

hålla tyst o inte avbryta jämt. Zombie dansare.

 


Elisabeth - Tobias ; Ja Elisabeth, detta va inte den bästa dansen. Men du är otroligt glad o positiv.

Jag hoppas verkligen att du får stanna kvar.

 

Ja Geroge - Maria ; George sa nåt roligt, men jag tror inte att Tony uppskattar de... - Vi pratar män inte fjollor.

Jag gillade inte hans dans, han är så stel, inget svikt alls. Han ser ut som en stubbe som förflyttas

över dansgolvet.

 

Karl - Jan - Maria ;  Det kan inte vara så svårt att sitta på den stolen.. Han har en personlighet som är fantastisk.

Han kunde dansat lite mer. Karl - Jans Juckdräkt finns att köpa hahaha

 

Laila - Tobias ; Oj oj oj vilken kärleks vals de blev. Gillade det. Vacker klänning o en söt liten rumpa.

 

 

Magnus - Annika ; Ja de blev tutthopp direkt. De va inte snyggt med helvita kläder på honom. Han ser ut som en liten kubik.

Fastän han är big så såg han ganska lite ut i dom kläderna. Dansen va helt ok. Jag tyckte att han va ganska stel. Men det va jag kanske

ensam om att tycka.

 

Morgan - Helena ; Usch vad han ser läskig ut Morgan. Herregud vilken läskig, underbar vals. Den va super. En fullpoängare kanske ?

 

 

 

Undra om inte Tony har pms ? De va hemskt vad han har varit tjurig ikväll.

Hörre Tony ryck upp dig vettja   =)

 

 

Vem åker ut ?   Jag gissar på   Karl - Jan   Kitty   Geroge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar