Bloggintresserade

torsdag 5 februari 2009

EN BAKELSE KANSKE ?

 


Jag brukar aldrig hålla på med bakelse eller sånt. Däremot frukten som är på äter jag så gott som varje dag.


Nu hade jag s-plattor hemma så jag ville testa hur det blev, o jag kan lova att det blev supergott.


Jag tog lite turk-yoggi till med några citron droppar i. Oj oj oj det smälter i munnen...


Jag önskar att jag kunde skicka över en till er var.


Jag kan ju låssas, så här kommer en bakelse med kaffe..


Puss I Pannan


 


5 kommentarer:

  1. game over.............5 februari 2009 kl. 02:41

    Det där såg gott ut. Nu blev jag sötsugen mitt i natten. Tack för din kommentar, du vet vad jag menar, jag känner det å det e så skönt. Jag ska lägga till en sak senare i min blogg som kanske kan förklara varför jag blir så rädd, just i detta läget. Kramisar å en varm önskan om att du mår bra. Kramisar Åsa

    SvaraRadera
  2. game over.............5 februari 2009 kl. 03:55

    andra klicket som kommer efter pippi inlägget. Så förstår du varför man ibland reagerar. Livet är så hemskt ibland. Å sov gott om du kan, jag är tvär vaken. Kramisar till dig Åsa

    SvaraRadera
  3. det ser ju super gott ut snälla skriv hur du gjorde den....
    Tack på förhand

    krammm

    SvaraRadera
  4. Jag har kollat det nu o jag har skrivit hos dig. Jag förstår din oro. Jag hoppas att du kunde dämpa sötsuget hahaha... Den va riktigt god kan jag lova =) Blir du läskad nu vaaa vaaaa vaaaaaaaaa hahahaha.. Eh, jag har inte hunnit vakna riktigt än =) Ha en underbar dag min vän. kram kram

    SvaraRadera
  5. Oh jaaaaaa den smälte i munnen *dreggel* förlåt de va ju inte meningen att dreggla på er hahaha... Jag skriver upp den nu i mitt inlägg ok... Ha en härlig dag kram kram

    SvaraRadera