Bloggintresserade

onsdag 11 februari 2009

BLOGGEN 2 ÅR

 


Jaha då missade jag datumet då min blogg fyllde 2 år ..


Det va den 3;e februari 07 med detta inlägget .


Tiden går så himla fort så jag hänger inte med helt enkelt.


Jag hade t.o.m skrivit upp de på en lapp. Lappen har legat precis framför mina ögon... Såg jag den ? Näää , det gjorde jag inte.


Jag hade tänkt försöka komma på något roligt den dan, men nu skippar jag de. Får se om jag kan göra nåt en annan dag istället.


Puss I Pannan 

3 kommentarer:

  1. några dagar efter...
    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  2. Hoppas att jag själv orkar blogga så länge. Det är ju himla kul....när man har tid....och får glada kommentarer. Ha det bra i snön!

    SvaraRadera
  3. Min blogg fyller 3 år i mars! Hua vad tiden går!

    SvaraRadera