Bloggintresserade

lördag 7 februari 2009

AKTA MIG FÖR ATT BUSRINGA SOS =/

 



 


Lördag hela dan. Trött som en gnu är jag. Somnade strax efter klockan 9 i
morse.


Mina ögon ser ut som om jag skulle ha varit ute o festat i två veckor på
raken. Kan nog säkert hitta en skatt för det liknar en karta.

Det känns som någon  i min skalle. Har ätit frukost, fixat en bild på beställning som jag självklart fick göra om för att jag inte tänkte innan utan bara gjorde den  

Men nu är den klar. De är bara att hoppas att hon blev nöjd.

Så nu ska jag göra nåt väldigt ovanligt, gissa vad ?

Ahaaa, jo jag ska ju lägga mig så mitt arma huvud får vila lite , för i morgon SKA jag vara pigg för då ska jag till mitt barnbarn o min svärdotter.

Förhoppningsvis hinner jag träffa sonen en stund, han jobbar extra i helgen.

Så nu säger jag

Vi ses lite senare Ha en underbar dag.


Jo visst ja, jag läste att en karl hade busringt till SOS,, hmm de får jag passa mig för ,, de är verkligen 




 



Puss I Pannan



1 kommentar:

  1. det gjorde man i 12 års åldern och inte som vuxen 59 åring tror jag han var... Då har man inte mycket vuxen liv
    ha det gött i möra... ge barnbarnet en extra kram

    SvaraRadera