Bloggintresserade

söndag 22 februari 2009

EN UNDERBAR HELDAG

 


Go kväll i stugan. Hoppas att ni har haft en bra dag. Ja har ni haft en bråkdel av min lyckade dag så har ni haft de bra.


För jag har haft det underbart. Allt har varit så lyckat, det känns som jag har vunnit högsta vinsten. Kunde inte vara nöjdare.


Kan ju säga att jag är ganska trött i kroppen nu. Värken den hamrar på för fullt. Men det är sånt man får ta.


När man gör lite ut över det normala, vad nu normalt är så får jag räkna med att kanske bli liggandes i några dagar  =)


Gör ju inget som sagt. Ehh på tal om liggande så fick jag en "inbjudan" gällande min säng ?  Ahaaa, o hur ska jag tolka de =)


Tja, det är inget jag orkar berätta nu för nu ska jag lägga mig o bara njuta o tänka på min dag.


Ha en mysig kväll go vänner, för de ska jag ha.


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar