Bloggintresserade

lördag 7 februari 2009

<< VÄRLDENS 7 UNDERVERK >>

5 kommentarer:

  1. vad jag gillade ditt inlägg om Melodifestivalen!!! jag skrattade så jag skrattade på mig!!!! Skitnödig, ja!!! Ojojoj, hur ska jag kunna somna efter det??? du räddade min kväll med ett superläckert skratt, vet du det>??? Kläm på det vettja! Hahahaha! Diggar Scotts. Han Henrik är ju läcker, han är från stan här! Pjuh..... Ugglas, skitnödig, ja! *gapskrattar*.... hihihi hohoho! Jag ramlar av stolen och vrålar till mannen bredvid...... hur ska vi kunna somna i kväll??? vi som var så sura på tävlingen... och så kommenterar du....tjoho! Lugn nu. fin och lugn. jag lägger mig strax. Puss Gäddan.

    SvaraRadera
  2. Hur fan skulle sportssidorna se ut om referat från en match om kvinnofotboll!
    -Kyssa , klämma röv och skitnödig????
    Hallåååååå!!!!!!
    K////Kai.

    SvaraRadera
  3. hahaha erkänn att du skulle tycka de va lite sexigt hehehe kramelikram

    SvaraRadera
  4. Ser inte Melodifestivalen, men får mig ett gott skratt istället när jag läste ditt referat s.a.s asg! Ha det bra farmor @nneli!Kram!

    SvaraRadera