Bloggintresserade

onsdag 11 februari 2009

SKA HA MITT HJÄRTA NÄSTAN HELA DAN I MORGON

 


Nu sover lilla Tilda hos mormor. Hon va inne en liten stund. Jag trodde att hon skulle kommit in tidigare, men vi hann ju prata lite i alla fall.


Dom har varit iväg o åkt skidor i Sälen tror jag de va, ja jag kan inte hålla reda på allt heller =)


Dom hade haft jätteroligt. Hon berättade att hon o pappa Peter hade åkt skidor en dag o dom hade inte sett att det va nysnö så först hade Tilda kommit o svajsat ner i backen till nysnön, där flög hon före skidorna, o pappa gjorde likadant efter henne. Det hade gått bra, men hon skrattade gott när hon berättade de.


Jag frågade om det fanns några snyggingar där o det hade de ju gjort.


Hon va inte intresserad av någon i sin egna ålder (9 år) utan det va killar i storasyrrans ålder ( 16 år)... Ja den donnan kommer att bli farlig en dag.


Nu är dom i alla fall hemma välbehållna .. Det va så längesen som vi hittade på något bus, vi måste göra det snart.


Men i morgon då ska jag vara fammoo heeeeela dan.. Ja nästan hela dan i alla fall.


Mormor o mamma ska åka o bada o få massage, sen ska mamma Nina gå till frissan.


Ja gör de sa jag,, då får jag lite mer tid med mitt lilla hjärta.


Så nu har jag bäddat rent i spjälsängen, men jag har ingen kudde som Liam kan ha. Jag vet inte hur jag ska göra ?


Det går ju vika ihop nån filt eller ja, jag kan ju ta kudden som är i barnvagnen sålänge.


Måste skaffa spjälskydd oxo, men det går ju fixa o trixa med annat sålänge.


Nu räknar jag ner timmarna till dom kommer. Dom dyker upp vid 1 halv 2 tiden så hon hinner amma innan  pumpa  =)


Jag hittade en sån söt liten filmsnutt innan med en liten bebis som är törstig...


Jag satt o hjälpte henne genom att oxo börja lapa , men jag kom inte åt nåt heller =)


Puss I Pannan


 


" target="_blank">Det är inte alltid lätt att vara liten när man är törstig

1 kommentar:

  1. game over.............11 februari 2009 kl. 11:47

    Hehehe va stackarn, fick ju ingenting i sig. =) Va härligt att få rå om Liam idag. Jag vill fortfarande ha barnbarn, men det lär dröja det hehehe.
    Idag trodde jag att det var torsdag så snacka om senil???!!! Nä jag lär väl dra mig från datorn å komma tbx till verkligheten igen tror jag. Kramisar till dig å ha en underbar dag som farmor, Åsa

    SvaraRadera