Bloggintresserade

onsdag 4 februari 2009

Dags igen =/

För ett par år sen fick jag paket hemskickat o i dom paketen låg ett set med ganska sexiga underkläder.


Ett linne en bh o en trosa. En string trosa.


Jag funderade på varför de kom till mig ? Jag kollade så adressen va rätt o det va den.


Jag kollade om det fanns något annat papper med bland detta , men det fanns de inte.


Jag såg ju direkt att detta skulle INTE passa mig. Linnet skulle jag kunna göra till en bh kanske. Framdelen till ena bröstet o bakdelen till det andra.


Bh;n, ja vad skulle jag med den till ?


Trosan, herregud en string trosa. Hade jag fått på mig den så hade jag fått leta efter den i en evighet. No way detta är ju fel.


Jag har inte beställt nåt.


Jag ringer upp bolaget o frågar vad dom sysslar med, men i datorn ser dom att det är beställt till Anneli bla bla bla.


Jag förklarade för henne att jag skulle aldrig få på mig setet.


Jag slapp betala de, o ja jag fick behålla det oxo. Inte illa. Detta hände 3 ggr till. Så den sista gången va jag inte snäll mot dom utan jag skällde o frågade om dom va helt korkade där ?


Det tyckte hon inte att dom va. Jag sa oxo att om du fortsätter att skicka hem sånt här till mig utan att jag har beställt de så anmäler jag er. Jag har ingen anledning att ljuga om de för jag kan inte ha de.


Svartlista mig eller gör vad du vill. Skicka inget mer till mig. OM jag inte beställer det själv.


Det blev inga fler utskick. Sen hittade jag en katalog för "vuxna" ladies, o de va snygga set där. Jag skickade efter i MIN storlek.


Jag väntade, fick inget, ringde o frågade vad som händer. Paketet är på väg.


Jag fick en till katalog, beställde ett nytt set, fick inget, ringde , paketet va på väg.


3 beställningar gjorde jag men inga paket fick jag.


Varför ?


JO, jag va svartlistad... Jag hade INTE SKÖTT MIG.


Jag förklarade hur det hade blivit så här, men jag fick skylla mig själv som hon sa. Jag sa till henne att dom inte va friska på något sätt.


Igår fick jag en avi, tänkte inte mer på de. Utan tar med mig avin till ica. Hon hämtar ett PAKET , näääääääääää inte nu igen va min första tanke. För jag visste att jag har inte beställt nåt.


De va bara de att detta paketet va lite annorlunda. Hade jag tittat ordentligt så hade jag sett vem som skickat de till mig, men det låste sig i skallen för jag trodde att jag skulle få börja om igen.


Då va de Inkan som hade skickat detta fina paket ;


 



 


I paketet fanns de 4 st linnen. Ehhh tusen tack. Läckra, har inte hunnit prova dom än. Men ska göra de. Måste ju ringa till henne för jag kan inte komma ihåg att vi har pratat om linnen =)


Ja så här kan de gå till hemma hos mig  ,,,, NOLL koll ........


Puss I Pannan


2 kommentarer:

  1. på *catwalken*! Du kan ju byte lite åsikter med Kate Moss. (om hon är kontaktbar)? Att visa fram intimplagg hängandes över en sofa är ju en hel del *oexploaterad*!!!!!!

    K//////Kai.

    SvaraRadera
  2. Kate, släng dig i väggen. Ah hennes åsikter behövs inte =) Du skulle bara se mig i mina sexiga kassler strumpisar hahaha...Ha en goodi goodi dag kram

    SvaraRadera