Bloggintresserade

lördag 28 februari 2009

6 små sanningar

Sanning No.1.


 


- Du kan inte nå alla dina tänder med tungan.  


 



 
 
Sanning No.2.


 


-  Alla idioter som läser den första sanningen kommer  att prova.  

 

 
 
 
 
 
 
Sanning No.3..


 


-  De upptäcker att sanning No.1 är en lögn.  
  

  

 


 


Sanning No.4.


 


-  Du ler nu för att du är en idiot.  



 
 
 
 
 
 


Sanning No.5.


 


-  Snart vidarebefordrar du detta till andra idioter.  
  

 



 
 
 
Sanning No.6.


 


-  Du har forfarande ett fånigt leende i ditt ansikte.  



 
 
 
 
Jag ber så mycket om ursäkt för det här inlägget, men jag är en idiot som behövde sällskap av fler... 


Ha en bra dag hehehe..

3 kommentarer:

  1. testade INTE att se om alla tänder kunde nås av tungan, MEN jag idiot- sällskapar Dig gärna denna lördag. Kramisar från London

    SvaraRadera
  2. Oh tack vad skönt då slipper jag vara en "idiot" själv hahaha... Jo då jag kände allt efter o jag skrattade oxo... Lite kul ska man ha mitt i allt de jobbiga. Ha en underbar dag. Kram kram

    SvaraRadera
  3. allt idiot som man är men ite tillräckligt för att vidarbefodra hahaha

    SvaraRadera