Bloggintresserade

söndag 8 februari 2009

MIN UNDERBARA DAG MED MITT ÄLSKADE BARNBARN

 


Nu är jag hemma, trist trist.. Nä då jag ska inte klaga för jag har haft en helt otrolig dag / kväll.


Har som sagt fått god mat, tacos o kaffe på de.


Har både tagit kort o filmat lille hjärtemannen ,, så klart. Har lagt över dom på datorn nu..


Ska fixa o trixa med dom lite. Ja minska ner dom så jag kan lägga ut dom här.


Himmel o pannkaka vad stor han har blivit. Han har en egen vilja som heter duga  =) Som jag har skrattat åt honom. Envis som synden hahaha.. Haaaaa de kan dom ha..


Sitter o pratar i telefonen samtidigt som jag skriver. Nina ringde nyss o frågade om jag kunde komma till dom om Marcus skulle behöva åka in till akuten. Jo de gör jag gärna, men dom får hämta mig för jag har ingen bil hemma.


Marcus gjorde sig illa på innebandyn igen. Dumt dumt dumt, det är farligt att idrotta, det är de jag alltid har sagt.  (får se hur det blir hoppas de går över)


När jag åkte hem så sprang ett rådjur över vägen så jag fick sakta in ( det brukar alltid komma en hack i häl ), jag hade 2 bilar bakom mig. Den som låg närmast låg nästan i bakluckan så när jag saktade in började han blinka med ljusen o tuta som en galning. Jag blev så förbaskad så jag tänkte stanna min bil o gå ut o fråga om han hade magknip. Men jag drog ner rutan o slängde ut handen o gav honom mitt finger.. Det tyckte jag va snällt gjort av mig att han fick ta del av mitt finger.... Moget ? Ja kanske de. Bryr mig inte heller.


Jahaa nu ringde dom igen, det va Marcus den här gången. Jag behöver inte komma till dom om han måste åka in. Mormor rycker in istället. Det blir lättare för hon har ju egen bil. Skit o eländes elände.


Vad var jag ? Ingen aning !?.


Fryser gör jag. Får nog krypa ner i sängen igen o kolla lite på teven. Vet inte om det är något bra ?


Jag körde svängen när till berget o tog lite bilder nu ikväll. Det är så fint för det är upplyst. Hela december lyser det varje kväll. Men nu lyser det bara på helgerna. Bilderna är inte av bästa kvalesorten, men det går ju att se på ett ungefär hur det ser ut. Ska fixa med dom oxo.


Ha en bra kväll det som är kvar av den.


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar