Bloggintresserade

måndag 23 februari 2009

> KENTH KASTAR PAJ - PAJ KASTNING - KASTA PÅ DU JAG ÄR VAN <

 


Efter de att jag hade skrivit förra inlägget så efter en stund ringde telefonen.


Jahaa, då va de kört. I vanlig ordning så va de Kenth så nu visste jag att JAG hade gjort något FEL IGEN...


Jag frågade vad jag hade gjort, o han svarade


- Inget


- Nähä o vad vill du då ?


- Jag vill bara höra hur du mår ?


- Ja SÄKERT den går jag inte på !!!!!


- Jo, men jag kan väl få höra hur du mår ?


- NÄÄ de är aldrig de du vill så säg nu va fan de är??


- Jag är trött på all paj kastning.


- Jaha? Jag fattar som vanligt inget.


- Ja är inte du de ?


- Ja men du får ju förklara dig ?


- Du vet precis vad jag menar !!!


- Ehh nä då hade jag inte frågat eller ?


- De vet du visst de, jag är trött på all paj kastning. Tycker du inte att det får sluta nu ?


- Ja men för fan säg vad det är då ???


- JAAAAAA du har ju haft en UNDERBAR DAG !!!!!!!!!!!   Du mår ju så bra !!!!!


- Ja de gör jag, får jag inte de ?


- Svara mig nu ? Har du träffat någon ???


- Så jag har träffat någon igen bara för att jag har haft en underbar dag.


- Ja du har ju vunnit.


Jahaaa här trillade poletten ner o jag fattade vad han menade med paj kastning.


- Din censur idiot. Dra åt censur !!!!!!!!!!!!!!


Här lägger jag på luren o stänger ner datorn. Jag orkar inte mer. Sen kom jag på att jag måste titta så bilderna som jag förde över innan till datorn inte hade försvunnit bara för att jag stängde allt rakt av, då hade jag blivit riktigt förbannad.


Bilderna hade som tur va sparats i datorn, men fanns inte kvar i kameran. Så jag hade verkligen supersuper tur.


MEN när jag loggade upp igen så hotade han mig som vanligt Kenth.


Jag gjorde en print, för det är ingen som tror mig att han verkligen håller på som han gör.


På min EGNA msn skrev jag att det kändes nästan som jag hade vunnit högsta vinsten idag pga av att jag klarade av den här dagen. Inte bara klarade jag av den, jag fick njuta för fullt. Dagen va UNDERBAR.......


Här ser man vad jag har skrivit. Jag skriver INTE ALLTID ALLT FÖR ATT JÄVLAS ME Kenth. Näää jag har andra på min msn som kan se o som förstår vad jag menar.


Så genast måste han ju skriva efter på SIN msn, vilket jag inte hade sett först. Jag hann precis se de innan han visade sig om offline.


Kul va ???          * N O T *



 


Så nu är det ju så att Kenth vill att jag SKA MÅ BRA... Ja men BARA om det är HAN som gör att jag mår bra.  Så ha inga underbara dagar för då ringer TELEFONEN o jag får höra det som jag har sagt till Kenth innan att jag känner mig som något som katten har släpat in. Jag är skiten under skorna osv.


Alltså min lyckade dag kommer att kosta mig det som Kenth är skyldig mig.


Allt som allt 4. 418 Kronor...


Det skrev han på SIN MSN o tyckte att JAG va OMOGEN som lägger på luren !!!



 


Vad jag än säger eller gör så är det FEL FEL FEL FEL o jag ljuger o flirtar med ALLA. Så för fasen håll i era karlar annars tar jag dom bara rakt av.............


Jag TVEKAR INTE.........


Fråga Kenth HAN VET !!!!!!!!


Han har de bra, vi har redan levt upp MIN LILLA PENSION när han va här. Men att hjälpa till att betela tillbaka nä de går inte.


Fasten jag har förklarat att jag ligger back igen pga ännu en karl.


Kenth har lovat o lovat o lovat så många gånger att han SKA betala tillbaka mig. Han LOVAR O LOVAR att han SKA visa att han ÄLSKAR MIG.


Bespara mig den kärleken OM den gör så här fruktansvärt ont. Det är visst meningen att jag ska trilla ihop innan han är nöjd.


Jag kan ärligt säga att det är INTE LÅNG TID KVAR.


DU HAR SNART LYCKATS KENTH. ÄR DU STOLT NU ? LYCKLIG ? ÄR DU FORTFARANDE KÄR I MIG - ÄLSKAR MIG ?


Som jag sa innan så efter den här dagen är jag helt slut så jag la mig innan o somnade med tårarna trillandes o jag kände att han hade förstört MIN dag, men vaknade av en mardröm. Att telefonen bara ringer o ringer. Att jag är o handlar men jag har inga pengar kvar.


Jo tack för den KENTH.


Ska vi PRATA MOGNAD ?


Detta va min natt. Tack o hej !!!  Jag skulle sitta o skriva om min dag när jag vaknade i morgon. Känns nästan förstört nu.


Dokusåpa skådisen från SMÅLAND  ( det stod dokusåpa innan nu står det bara såpa )


 

10 kommentarer:

  1. I love you och du räcker över pensionen?
    -I love you!

    HK/////Kai.

    SvaraRadera
  2. dig en fin Måndag
    kram

    SvaraRadera
  3. HUR har han mage att vara så jä..dum mot dej
    HUR kan han bara göra det mot dej som han säger att han ÄLSKAR..
    Jag tror nog att det är sig själv han älskar och tycker synd om
    VAD har han med att göra om du träffar någon ny
    det är ju slut mellan er
    Du har väl din fria vilja att välja vem du vill
    Kom upp till mej så ska vi gå
    ut å ragga en kväll..här finns massor av trevliga killa MOGNA MÄN
    som vet hur man uppför sig mot en tjej
    och som fattar att NEJ är ett NEJ..de ringer dej inte som en *fjortis*
    som är kär för första gången
    Jag ska höra mej för lite hos mina advokater hur du ska göra för
    att få dina pengar..de har nog medel och ideer om det
    Så sluta nu att gråta både dag och natt
    för den jävla lilla skitens skull
    HAN är inte värd skiten under skorna ens
    HAN kan gott krypa tillbaka under stenen han kom fram ifrån
    Jag älskar dej Anneli..ring mej hur mycket du vill
    Jag bara rysstar ur alla tårar ur mitt öra
    sen lyssnar jag igen
    Bamse KRAM
    Pöss i örat


    det såg han ju till

    SvaraRadera
  4. till tocke sånt däringa! Hur orkar han?....Du, du kan kika in hos mig. Jag har varit hos kotknackaren. Kram Gäddan

    SvaraRadera
  5. karlen. men det är ju någon som har *släpat* dit gullet!
    Så länge pensionen räckte..

    HK. Kai//

    SvaraRadera
  6. Nja riktigt så lätt va de inte, men jag antar att det kanske kändes som de... Om jag säger de till dig , får jag din då ? I ♥ U hehe... kram kram

    SvaraRadera
  7. Ja nu har de ju hunnit bli onsdag så jag önskar dig en toppendag.. kram kram

    SvaraRadera
  8. Ja men man kanske kan älska på det sättet oxo vad vet jag ? Har inte bestämt mig för om jag ska ragga på män eller om jag ska göra ett försök med någon trevlig qvinna hahaha.. Tack för att du står ut med mig o mina nattliga samtal... Det betyder mycket de vet du. Hörs sen.. Kramelikram o pussen

    SvaraRadera
  9. Ja jag vet inte, kanske får vissa "näring" av att hålla på. Skit samma. Vad härligt, skulle oxo vilja gå till en knackare. Ryggen skulle behöva tryckas ut. Ha de gott kramelikram

    SvaraRadera
  10. Jo men vem ska jag annars skylla på ? De är ingen som har släpat något varken hit eller dit =) De blev ju en nit för jag är inte rik =) HK

    SvaraRadera